    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CBR1100xx - wrazenia z jazdy
    Date: Fri, 5 Jun 2009 03:50:01 -0700 (PDT)

    On Jun 4, 2:13 pm, "Wielsaw" <j...@o...eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > Pojedzilem pare dni tym xx'm.

    ciach

    Witam,
    Moje wrazenia bardzo podobne i tez mam xx dopiero od 2 tygodni. Mam
    jeszcze d675 i nc35 wiec widac jaka rozbieznosc w sprzecie.
    powiem tak, na xx zalozylem bt021, pojechalem na przejazdzke i
    wrocilem z zamknieta tylna guma... a najlepsze jest to ze nie wiem
    kiedy sie to stalo bo absolutnie nie wkladalem wysilku w zaden zakret.
    Na triumphie takie cos nie jest mozliwe, mniejszy, lzejszy i wymage
    duzo wiecej zaangazowania podczas jazdy.
    XX kupilem tylko po to zeby z zona moc pojezdzic gdzies dalej ale od
    kiedy go mam daytona nie oposcila garazu. jezdze xxem do pracy, i
    wszedize indziej. korek -zaden problem.
    ogolne wrazenie - mega moc, dobra przyczepnosc, niesamowita latwosc i
    wygoda prowadzienia, nie mokniesz w deszczy (chyba ze stiosz), super
    widocznosc w lusterkach, cisza i spokoj przy duzych predkosciach (z
    akcesoryjna szybka)
    Fajne jest tez to ze nie zblokujesz tak latwo tylu hamujac ale hamulce
    ogolnie slabe w porownaniu z nowszymi motocyklami. zaciski sa gowniane
    i tylko 2-tloczkowe a to syf przy motocyklu o takiej masie i mocy.
    Wiecej wad nie widze i jestem bardzo zadowolony z xx-a. Acha i jeszcze
    jedno - latwo sie serwisuje samemu - lozysko glowki ramy 30 min, zero
    oporow czy problemow ze zbiciej lozysk czy biezni.
    pozdr
    maciek