  • Data: 2020-08-19 18:40:51
    Temat: Re: CDRinfo - dwie opcje instalacji Windows 10
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:21a2776d-6cbb-4695-8948-b892408c1165o@googlegr
    oups.com>
    user Universis pisze tak:

    > Chodzi o to że nigdy nie instalowałem win10 bo jak kupiłem laptop
    > to win10 już był tam zainstalowany.

    Ostatnio wielokrotnie instalowałem w10x64 z pendriva zrobionego Rufusem
    z obrazu pobranego z internetu w10x64_2004_eng_us_gb_internat.iso

    Nic mi nie skasował. Jesli były partycje 100MB, C 25GB w10, D 25Gb w81,
    E 100GB dane MBR tak zostały.

    Na nowym pustym dysku MWMe GPT jedynym w kompie sam założył partycje
    recovery 300MB i 100MB. Ja założyłem C 25GB, D 25Gb, E reszta świata
    Miałczał, że 25 to za mało i proponuje minimum 33GB co zlałem.

    Nawet działa poprawnie wybór systemu graficznie na niebieskim tle.
    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę