  • 51. Data: 2010-11-13 18:50:19
    Temat: Re: CE
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-13 14:58, nenik pisze:
    > za produkt powinien ktos odpowiadac i to wlasnym dupskiem
    > a na chwile obecna w kategorii tanich dupereli nie odpowiada nikt
    > dlatego mamy taka sytuacje ze ktos sprowadza do kraju przewod z 4 zylkami miedzi
    > oznaczone 16A , wybucha pozar i brak winnego
    >
    > ten wypadek to tylko drobny promil rzeczywistosci tylko ze w tym przypadku
    > skonczylo sie na szpitalu , ale jak to u nas w kraju niestety musi ktos zginac
    > zeby cos sie ruszylo

    A dziennikarze pisza co chca i tez nikt za te bzdury nie odpowiada !

  • 52. Data: 2010-11-13 18:52:11
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-13 17:20, nenik pisze:

> [...]
    > zyskow wiem tylko ze zginelo kilkadziesiat osob a firma zarobila kilka milionow

    > zginelo kilkadziesiat osob w gdansku w pozarze wprowadzono znakowanie wyjsc
    > ewakuacyjnych
    > zawalila sie hala i przygniotla kilkadziesiat osob wprowadzono odsniezanie dachow
    > plonely samochody wprowadzono gasnice
    > wybuchy w kopalniach - zmodernizowano sprzet
    > Smolensk - noooo a mielismy przeciez procedury ,szkoda tylko ze pomysleli o nich
    > po czasie
    >
    > ciekawe ile trupow potrzeba dla selektywnego dopuszczania na teren RP produktow

    Gasnice mialemn w samochodziea on i tak sie spalil jak to wyjasnic ?

  • 53. Data: 2010-11-13 18:58:49
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > No ale chyba zwichnięcie stawu czy zerwanie ścięgna naprawdę nie jest
    > możliwe w wyniku skurczu własnych mięśni. Nawet stymulowanych zewnętrzym
    > prądem.

    Jest. Prawie czterdzieści lat noszę w lewym barku poluzowany mięsień -
    czasem lubi sobie za główkę stawu na plecy przeskoczyć. Skutek waśnie
    porażenia - około dziesięciu sekund na linii ręka - ręka. Przez pierwszy
    rok to mięśnie barku w zasadzie grzechotały.

    --
    Darek

  • 54. Data: 2010-11-13 19:00:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 19:50:19 +0100, konieczko wrote:
    >A dziennikarze pisza co chca i tez nikt za te bzdury nie odpowiada !

    No nie, czasem sie zdarza proces i redakcja placi odszkodowanie i
    kare.

    J.

  • 55. Data: 2010-11-13 19:07:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 17:20:38 +0100, nenik wrote:
> [...]
    >wprowadzeniu obowiazku ceny dochodzily do 250zl , obecnie po kilku latach ceny

    Ja tam tych 250zl nie pamietam. Nawet 50 zl nie pamietam.
    Jesli byla jakas zwyzka cen to znikoma.

> [...]
    >zyskow wiem tylko ze zginelo kilkadziesiat osob a firma zarobila kilka milionow

    Ale wypadaloby sie dowiedziec ktore firmy i jak stoja.
    Brat pana posla produkuje, strazacy przez swojego szefa zadbali, czy
    jakis oficjalny lobbysta zaprosil pana posla na obiad, podlal wodka, i
    przedstawil jak to tysiace Polakow ginie w pozarach. A dalej (p)osel
    calkiem bezinteresownie pociagnal sprawe dalej.

    J.

  • 56. Data: 2010-11-13 19:53:19
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Nie znam przypadku ale to wybuch akumulatorka
    nie zła ładowarka.
    Za ładowanie akumulatorka odpowiada telefon
    nie ładowarka, akumulator jest w telefonie
    nie w ładowarce.
    Każde użądzenie ma swoje zabezpieczenie
    nawet najprostrze ale ma przeciw przeładowaniu
    akumulatora.

  • 57. Data: 2010-11-13 20:40:27
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Pozycja "na skrzypka" -- bardzo prawdopodobne.

    A przyjrzał się Szanowny zdjęciu na którym widać gdzie ta pani miała
    przeszczep?

    Jak można sobie ta część głowy poparzyć nawet przy wybuchu ogniwa?
    Trzymała telefon do góry nogami?

    Chociaż raz w życiu widziałem mężczyznę trzymającego telefon lewa ręka
    nad głowa przy prawym uchu ale myslałem że to odosobniony przypadek.

  • 58. Data: 2010-11-13 21:02:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    konieczko napisał:

    > Gasnice mialemn w samochodziea on i tak sie spalil jak to wyjasnic ?

    Bo to zła gaśnica była. Ja miałem dobrą, ale w trosce o dziurę
    ozonową kazali mi ją do śmieci wyrzucić. Gdyby nie to, miałbym
    ją pewnie do dzisiaj, bo nic mi się nie paliło.

    --
    Jarek

  • 59. Data: 2010-11-13 22:04:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Padre napisał:

    > A przyjrzał się Szanowny zdjęciu na którym widać gdzie ta pani miała
    > przeszczep?
    >
    > Jak można sobie ta część głowy poparzyć nawet przy wybuchu ogniwa?
    > Trzymała telefon do góry nogami?

    Na głowie ludzie miewają rzeczy palne.

    --
    Jarek

  • 60. Data: 2010-11-13 22:17:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Saturday, November 13, 2010, 11:04:22 PM, you wrote:

    > Na głowie ludzie miewają rzeczy palne.

    Moherowy berecik?

    --
    Best regards,