    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Date: Sun, 14 Feb 2010 20:52:30 +0100

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hl951j$67s$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To nie ja nie szufladkuję ludzi na podstawie jakichś urojonych założeń. Ty
    > to robisz.

    Że się wtrącę: generalnie zgadzam się z tym co napisałeś o idiotach czy
    szufladkowaniu ludzi. ALE - faktem jest, że w niektórych miastach jeżdżą
    gorzej niz w innych. Nie wiem, wynika to z ogólnej charakterystyki miasta, z
    instruktorów, niedouczenia, braku praktyki - nie wiem z czego....
    Ja się uczyłem jeździć we Wrocławiu (tam, gdzie kierowcy rajdowi mordują
    kierowców nierajdowych), mam zjeżdżone ok. 300 kkm po zachodniej Polsce -od
    Karpacza po Police mniej więcej (w Szczecinie nigdy nie byłem), od
    kilkunastu lat zaś regularnie objeżdżam mniejsze i większe zakamarki
    Małopolski. I z niemalejącym zdziwieniem odkrywam coraz to nowe pokłady
    ludzkiej głupoty i chamstwa na drodze. Przodują w tym Tarnów, Limanowa,
    Kraków, Nowy Targ, Nowy Sącz - w takiej mniej więcej kolejności. We Wrocku
    czy Gdańsku nie stoi się dłużej niż kilka czy kilkanaście sekund na
    wpuszczenie z podporządkowanej, w Tarnowi mozna stać i kilka minut, w końcu
    trzeba się wpychac na chama, na granicy wymuszenia. Zajechanie komuś drogi i
    skręt po 30 metrach to standard limanowski. Skręt a prawego pasa w lewo na
    jadnokierunkowej - przerabiałem jako ten na lewym - zarówno w Tarnowie jak i
    w Sączu. Jazda pod prąd jednokierunkową - Tarnów, Nowy Targ, Limanowa. I tak
    dalej, i temu podobne. W sumie w Nowym Sączu jest chyba najlepiej pod tym
    względem, a jeśli się zdarza to obcym rejestracjom - warszawskich i
    krakowskich tu niestety nie brakuje.
    Dlatego - szufladkowanie kierowców wg rejestracji MA SENS w znaczneiu
    zachowania odpowiedniego dystansu, uwagi i spodziewania się najgorszego. Ja,
    jeśli jadę za rejestracją tarnowską lub limanowską, to wiedziony przeczuciem
    zwiększam dwukrotnie dystans, niejednokrotnie, jak się okazywało, był to
    zabieg potrzebny do uniknięcia kłopotów. Nie dalej jak dzisiaj, tarnowski
    osioł wysadzał pasażerów na środku przejścia dla pieszych. We czwartek
    limanowianin zawracał na zakazie pod moim blokiem - do "przełknięcia", gdyby
    jeszcze łaskawie włączył kierunkowskaz. W poniedziałek, czy wtorek - nie
    pamiętam - stłuczka na parkingu pod sąsiednim blokiem, oczywiście Limanowa
    kontra Warszawa.

    --
    Yogi(n)