    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Date: Sun, 14 Feb 2010 21:26:34 +0100

    Yogi(n) pisze:
    (...)
    > Że się wtrącę: generalnie zgadzam się z tym co napisałeś o idiotach czy
    > szufladkowaniu ludzi. ALE - faktem jest, że w niektórych miastach jeżdżą
    > gorzej niz w innych. Nie wiem, wynika to z ogólnej charakterystyki
    > miasta, z instruktorów, niedouczenia, braku praktyki - nie wiem z czego....

    Do tego miejsca się względnie zgadzam, ale ...

    > Dlatego - szufladkowanie kierowców wg rejestracji MA SENS w znaczneiu
    > zachowania odpowiedniego dystansu, uwagi i spodziewania się najgorszego.

    Powyższe jednak świadczy, że szufladkujesz po rejestracji i w sumie
    podważasz to co napisałeś wcześniej. Osobiście mam zjeżdżone
    wielokrotnie więcej niż Ty i zdecydowanie nie podążałbym stereotypem
    prze Ciebie prezentowanym. Owszem, są miasta/okolice gdzie ludzie
    jeżdżą "gorzej", ale niekoniecznie ma to związek z chamstwem itd.
    Spodziewać się najgorszego można wszędzie. Co do Twojego stwierdzenia
    "oczywiście Limanowa kontra Warszawa" - jakiś czas temu ze śmiechem
    na ustach opisywałem radosne zachowania kierowców z Podkarpacia na
    DK 28/84. W sumie się nie zastanawiałem specjalnie, kto był/jest gorszy
    - letnicy z równin, czy "bezmyślni" autochtoni, ponieważ jedni i drudzy
    wprowadzali niebezpieczeństwo na drodze - tyle, że w różny sposób.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.