  • Data: 2010-03-29 12:21:34
    Temat: Re: [CKMK] Gdzie podłączyć focusa do komputera?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29 Mar 2010 11:25:01 +0200, to napisał(a):
    > Pewnie do wtyczki OBD?

    No widzisz, ja wiem gdzie jest wlew paliwa, płynu do spryskiwaczy, wiem
    gdzie jest bagnet do pomiaru poziomu oleju i gdzie serwis podobno wlewa olej ;)

    > Program Ci wyświetli błędy po angielsku... a jak zrozumiesz o co w tym
    > chodzi to możesz w pół godziny zrobić dużo lepszą diagnostykę niż lenie z
    > ASO jeżdżąc autem i logując bieżące parametry.

    Wierz mi, że nie zdiagnozuję. Ja po prostu się na silnikach/samochodach nie
    znam, tak samo jak moi klienci nie mają zielonego pojęcia jak działa serwer
    albo system operacyjny w ich komputerze :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944