    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: CO BEDZIE LEPSZE?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 25 Jun 2014 12:02:02 GMT

    Witaj BartekK, 25 cze 2014 w news:loecso$u3b$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > uzywa >4GB swapu na dysku - znaczy ze i 4GB bedzie malo, bo cos ci
    > system zasmieca.

    Pytanie, czy rzeczywiście używa tyle pliku wymiany, czy może ktoś ustawił
    taki niestandardowy rozmiar, a użycie wcale nie jest takie wysokie. O ile
    się nie mylę system zwykle ustawia startowy rozmiar swapu na równy ilości
    RAM

    > - po reinstalacji wylaczenie od razu "przywracania systemu windows"
    > - by nie tworzyl zbednych kopii i punkt˘w przywracania, i niech

    Nie wiem w czym miałoby to pomóc? Punkty przywracania nie są przecież
    robione co chwilę, a w końcu zdarzy się sytuacja, że będzie żal, że nie
    było jakiegokolwiek punktu przywracania. Przecież przywracanie systemu
    nie ma żadnego wpływu na ogólną wydajność, pomijając np. trochę dłuższą
    instalację jakiegoś programu itp. kiedy to taki punkt się tworzy z
    automatu.