    From: Tomaszek <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: CRT vs LCD w laptopie
    Date: Thu, 05 Mar 2009 14:49:19 +0100

    zwierz internetowy pisze:
    > Co jest bardziej szkodliwe dla wzroku i mniej męczy oczy:
    > -praca na monitorze CRT z odświeżaniem 85Hz?
    > -praca na LCD w laptopie gdzie odświeżanie wynosi jedynie 60Hz?
    Ja pracę na CRT raczej niemiło wspominam. Było niby te 85 hz, ale jakoś
    oczy bardziej bolały. Poza tym na moim wspaniałym CRT było tak, że im
    więcej herców, tym obraz mniej ostry ;) Momentami to już naprawdę
    wolałem 60hz;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|