    From: olo <o...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CSS - stosowanie tabel w layoutach
    Date: Tue, 09 Nov 2010 08:55:14 +0100

    W dniu 08.11.2010 22:57, Marek pisze:
    > Czemu zadałeś to pytanie? Czy potrzeba centrowania pionowego to coś
    > niezwykłego? :-)

    jeśli mowa o centrowaniu w linii tekstu i obrazka (lub elementu
    inline-block) to jest to całkowicie normalne, bo w końcu po to to
    powstało :)

    Natomiast centrowanie w pionie layoutu wydaje mi się już mniej
    potrzebne. Teraz nie robię już za wiele projektów, niemniej rzeźbię cały
    czas swój i jestem w miarę na bieżąco z tego typu problemami i nie
    zdarzyło mi się ostatnio pomyśleć, żeby użyć tabelki.

    Dobrym sposobem (ale nie wtedy jak wisi deadline nad głową) jest:
    1. Obmyślić strukturę używając najbardziej pasujących semantycznie elementów
    2. Użyć CSS aby struktura wyglądała tak jak potrzeba

    Zdarzało mi się już zrobić kawał strony, nie wiedząc jak będzie ona
    docelowo wyglądać. Oczywiście nigdy nie było tak słodko, że nie trzeba
    było nic w html zmieniać, ale jednak zmiany nie były szczególnie duże

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products