  • Data: 2010-11-16 11:21:02
    Temat: Re: CSS - stosowanie tabel w layoutach
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Nov 2010 11:43:57 +0100, Marek wrote:

    [...]

    > W sensie z użyciem protokołu HTTP(S).

    A jakiego protokołu używa np. Opera pod Windows Mobile?

    > Tak, j/w. O niczym innym nie rozmawiamy.

    Kilkukrotnie zaznaczałem o co mi chodzi, a Ty uparcie dyskutowałeś z tezą,
    której nie postawiłem. Nie rozumiem dlaczego, skoro już w kontekście Kindle
    pisałem o przeglądarce na tyle nowoczesnej (opartej na WebKicie w końcu),
    że potrafi renderować stronę inaczej w zależności od występowania elementu
    ARTICLE. Następnie praktycznie w każdej wiadomości powtarzałem, że chodziło
    mi o nowoczesne przeglądarki, funkcjonujące na urządzeniach o niewielkiej
    powierzchni (w odróżnieniu od rozdzielczości, co też zaznaczyłem) i
    konsekwencje płynące z rosnącej heterogeniczności łącznej populacji
    urządzeń z pełnym dostępem do internetu.

    Powtarzanie wciąż tego samego po to by rozmówca znów przełączał się w tryb
    walki z chochołami nie ma sensu, więc pozostaje mi powiedzieć EOT.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!