    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Date: Tue, 26 May 2009 13:58:09 +0200

    m...@g...com wrote:

    > Zastanówcie się jednak czy Wy zachowywalibyście się na jego miejscu
    > inaczej ... osaczeni jak owca przez stado wilków, ciągle krytykowani i
    > wyzywani od idiotów (podczas gdy Grzybol ma rację!).

    Przeczytaj co napisalem grzybolowi tydzien temu. Odnies do siebie. W
    skrocie: daj sie poznac - bedziesz traktowany jak czlowiek. Trolluj -
    bedziesz traktowany jak troll. End of story. A dzis to jest gowno a nie
    TWA w stosunku do tego, co bylo kiedys, wiec nie przyzywajcie dawnych
    czasow, bo sie zaplaczecie.
    Aha, i przypominam: ja tez kiedys napisalem taki post, jak twoj. Roznica
    jest taka, ze ja zrozumialem odpowiedz.
    BTW, czytam prm od 10 dni, ale jakos nie zauwazylem gdzie ktos zostal
    "osaczony jak owca". Przeciwnie, widze konkretne pytania i konkretne
    odpowiedzi. Przypomne tez, ze obowiazku czytania nie ma.
    K.14.