  • 1. Data: 2009-05-26 11:46:53
    Temat: Cała prawda o Grzybolu
    Od: m...@g...com

    Podzielę się z Wami swoimi uwagami dotyczącymi twórczości Grzybola -
    wzbudza w końcu wiele kontrowersji.

    Wielu z Was drażnią jego teksty, ataki skierowane w stronę 'elity'
    pl.rec.motocykle.
    Stał się ostatnio ulubionym 'trollem', którego wypada zjechać.
    Wiadomo - łatwo wyżyć się w grupie (ku uciesze tłuszczy) nad
    pojedyńczym, teoretycznie słabszym osobnikiem - nieważne jest czy to o
    czym pisze ma sens, czy nie ...
    Grzybol krytykuje ciągle grupowe 'kolesiostwo', stworzenie z
    pl.rec.motocykle kącika wzajemnej adoracji. Nie podoba mu się twór,
    jakim stała się ta grupa ... dlaczego?
    Bo grupa ta była kiedyś źródłem nieocenionej wiedzy, jej członkowie
    pomagali 'starym', pomagali 'nowym' bez ciągłego czepiania się i
    pseudozabawnych off-topiców. W tej chwili jest (w olbrzymiej części)
    zbiorem znajomków, którzy na każdym kroku starają się podkreślić swoją
    wyższość nad osobami 'spoza kręgu'.Jest miejscem pełnym 'osobistych
    wycieczek', idiotycznych haseł i beznamiętnej paplaniny. Kolesi,
    którzy popisują się jeden przed drugim, starających się być na siłe
    śmiesznymi - zamiast pomagać i odpowiadać konkretnie na zadane przez
    innych (oczekujących pomocy) pytania.
    Ktoś rozpocznie wątek pytając o coś ważnego, zaraz inne osoby (np.
    Kamil 'Amil' Nowak) rzucają idiotyczne hasła bawiące w niezrozumiały
    dla normalnych ludzi gawiedź. Czy to jest naprawdę idea istnienia tej
    grupy?
    Jeżeli członka 'elity' skrytykuje się słusznie za coś - zaraz stanie
    za nim mur kolesi-obrońców. Rzecz w tym, że jedynym usprawiedliwieniem
    dla krytykowanego nie są wtedy rozsądne argumenty, a teksty w stylu
    'nie znasz go, więc zamknij się - to zajebisty koleś, z nim się
    zajebiście jeździ, pije na zlotach, jest świetnym gościem, a ty jesteś
    dupkiem i spadaj stąd'.

    Dlaczego Was irytuje Was tak Grzybol, dlaczego naigrywacie się z niego
    na każdym kroku i piszecie różne niemiłe rzeczy, traktujecie go jak
    idiotę? Otóż dlatego, że Grzybol ma w wielu punktach całkowitą rację -
    a prawda Was boli.
    Czasem trafiają mu się gorsze momenty - też potrafi kogoś obrazić.
    Zastanówcie się jednak czy Wy zachowywalibyście się na jego miejscu
    inaczej ... osaczeni jak owca przez stado wilków, ciągle krytykowani i
    wyzywani od idiotów (podczas gdy Grzybol ma rację!).

    Od razu napiszę - nie jestem Grzybolem piszącym z innego adresu,
    sprawdźcie sobie IPka, z jakiego wysłana została wiadomość. Grzybola
    nie znam, nigdy z nim nie rozmawiałem, nie wiem nawet w jakim jest
    wieku. Czytuję jednak regularnie grupę pl.rec.motocykle i też mam dość
    tego, co tu się dzieje ...
    To moja pierwsza i ostatnia wypowiedź - nie będę odpisywał na
    zaczepki, które może zaraz wypełnią ten wątek.
    Wyraziłem swoje zdanie, które ... wierzcie mi ... jest wspólne u wielu
    osób czytających grupę. Tylko Wam wydaje się, że w gronie kolesi
    jesteście wyjątkowi i zabawni ... Tylko Wam. Warto się czasem nad
    sprawą zastanowić ...

  • 2. Data: 2009-05-26 11:58:09
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    m...@g...com wrote:

    > Zastanówcie się jednak czy Wy zachowywalibyście się na jego miejscu
    > inaczej ... osaczeni jak owca przez stado wilków, ciągle krytykowani i
    > wyzywani od idiotów (podczas gdy Grzybol ma rację!).

    Przeczytaj co napisalem grzybolowi tydzien temu. Odnies do siebie. W
    skrocie: daj sie poznac - bedziesz traktowany jak czlowiek. Trolluj -
    bedziesz traktowany jak troll. End of story. A dzis to jest gowno a nie
    TWA w stosunku do tego, co bylo kiedys, wiec nie przyzywajcie dawnych
    czasow, bo sie zaplaczecie.
    Aha, i przypominam: ja tez kiedys napisalem taki post, jak twoj. Roznica
    jest taka, ze ja zrozumialem odpowiedz.
    BTW, czytam prm od 10 dni, ale jakos nie zauwazylem gdzie ktos zostal
    "osaczony jak owca". Przeciwnie, widze konkretne pytania i konkretne
    odpowiedzi. Przypomne tez, ze obowiazku czytania nie ma.
    K.14.

  • 3. Data: 2009-05-26 12:09:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacot pisze:
    > Czy juz podsumowanie caloksztaltu mamy z glowy na ten sezon?

    Mysle ze tak. Pora sie zajac bardziej przyziemnymi sprawamy, np.
    motocyklami.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-05-26 12:09:56
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    >Wielu z Was draznia jego teksty, ataki skierowane w strone 'elity'
    >pl.rec.motocykle.

    Tkz elita atakuje zbiorcza na grupie wszelkie inne poglady. Cierpi na tym
    wolna wymiany mysli

    DM

  • 5. Data: 2009-05-26 12:14:41
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    pisz wolniej to moze da sie bez zastanawiania zrzumiec o co ci chodzi.

    doomin13
    smc660

  • 6. Data: 2009-05-26 12:16:49
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Czy juz podsumowanie caloksztaltu mamy z glowy na ten sezon?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2009-05-26 12:17:19
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 14:09:56 +0200
    Dziadek Mroz wrote:

    > Tkz elita atakuje zbiorcza na grupie wszelkie inne poglady. Cierpi na tym
    > wolna wymiany mysli

    Oho, liberalizmem pociągnęło.

    To może zaraz podyskutujemy o tym, czy geje są normalni czy nie?

    Wolna wymiana myśli - tak, ale na jakimś (piiip) poziomie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 8. Data: 2009-05-26 12:23:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    m...@g...com pisze:
    > Bo grupa ta była kiedyś źródłem nieocenionej wiedzy, jej członkowie
    > pomagali 'starym', pomagali 'nowym' bez ciągłego czepiania się i
    > pseudozabawnych off-topiców.

    a potem napisali FAQ. jak na każdej tematycznej grupie dyskusyjnej jak i
    na tematycznych forach.

    > [...do reszty...]

    "Taki ogólnu obraz rysuje sie komuś, kto dopiero zaczyna czytać tą grupę."

    --
    gildor
    9'99

  • 9. Data: 2009-05-26 12:28:15
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 13:58, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
> [...]
    > "osaczony jak owca". Przeciwnie, widze konkretne pytania i konkretne
    > odpowiedzi. Przypomne tez, ze obowiazku czytania nie ma.

    Magic moglbys wrzucic posta Kocyka do FAQu pod hasłem np. jesli masz
    watpliwości, albo dla tych co chcą zaistnieć rada przed, albo chcesz
    napisać pozegnalnego posta najpierw przeczytaj itp.
    Zresztą byle gdzies na początku było co by potrzebujacy doczytali do
    konca.
    pozdrawiam
    Mika

  • 10. Data: 2009-05-26 12:29:53
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <m...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
[...]

    ******

    By wyrazic wartosciowa opinie warto starannie dobrac slowa i przeczytac
    kilka razy przed wyslaniem gdyz, w przeciwnym razie, latwo wpasc w
    stronniczosc czy wrecz groteskowa skrajnosc.
    Jako jeden z "kolesi" ktory, jednakowoz, na trola reaguje tak jak to robic
    nalezy, pragnalbym sie odniesc. Chocby z braku checi do dyskusji czy uzyciu
    slow "tluszcza" i dolozenie cudzyslowa do elity, pozwole sobie nazwac Twa
    opinie NIECO napuszona i przemadrzala, obrazliwa i mocno "z gory". Tym samym
    malo wartosciowa. Mozna wiec imaginowac sobie ze tluszcza z TWA bedzie
    miala sie tak samo dobrze jak po Twoim poscie jak i przed nim.
    Druga rzecz: tytul obiecuje "prawde o Grzybolu" a tresc ma na celu danie
    prztyczka kilku jego zagorzalym jego adwersarzom. Jest wiec niespecjalnie
    trafiony.
    Zastanowienie nad Twoim postem potrwalo raptem tyle ile napisanie
    niniejszego tekstu, kazda nastepna chwila bylaby juz strata czasu.
    To co umyka wiekszosci Internautow: Spotykamy sie regularnie w ramach
    tutejszego TWA i, poki co, wazna jest dla mnie (mysle ze takze innych)
    opinia ludzi z ktorymi uscisnalem reke, wypilem browca czy tez pomogli mi na
    trasie czy wreszcie w razie wypadku. Stam pochodza przyjazne na cale zycie i
    rodzina z wyboru. Wszystko inne to internetowe popierdolki nie warte
    pstrykniecia palcami. Wobec prawdziwego zycia, takze jakichkolwiek emocji.
    Papa.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj