  • Data: 2009-05-26 12:42:49
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "Szymon Kozak" <k...@T...com> wrote in message
    news:gvgnol$642$2@inews.gazeta.pl...

    > Może warto się zastanowić nad założeniem grupy pl.rec.przyjaciele?
    > A na poważnie, skreślanie kogoś/jego opinii/uwag na starcie *jest* błędem.

    Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy przedstawial
    sie i mowil pare slow o sobie. Jesli zas zaczyna od "jestescie tacy i owacy
    i nie wyslilajcie sie by odpowiadac gdyz dyskutowal nie bede" to, sorry,
    gdzie blad w potraktowaniu go tak jak prosi? Nie rozumiem. Wytlumacz
    Szymonie Kozaku.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj