    From: "lesor" <p...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Date: Fri, 29 May 2009 14:51:18 +0200

    Piotr May wrote:

    > Sugerujesz ze to ja jestem wlascicielem tej lini i ja okreslam kto my
    > kto oni ?
    > wydaje mi sie ze mnie zlekka przeceniasz...

    > Ja jestem tam gdzie chce i robie to co chce. Nie mam presji
    > przynaleznosci. Jakbym taka mial pewnie juz bym byl w jakimis MC. Z
    > pl.rec.motocykle rowniez sie nie utozsamiam bo nie mam z czym. Ani to
    > klub, ani (juz) grupa znajomych. To iles tam jednostek z ktorych iles
    > sie zna iles sie pozna a iles bedzie tylko wirtualnymi bytami. Tylko
    > nich samych zalezy ktora droge wybiora. Pl.rec.motocykle to fajny
> [...]

    Nie przeceniam. Byl czas, kiedy postawiono linie, miedzy tym nieciekawym
    niczym: "pl.rec.motocykle" a tym "czyms ciekawszym", rozdajac przy tym
    legitymacje wstepu. Tym sposobem okreslono kto jest my a kto oni. Ci My
    teraz tu nie zagladaja do Onych, bo tu nie ma juz tych My. A jak zagladaja,
    to widza syf, bo z My zostalo ledwie kilku, ktorzy moze tylko z sentymentu a
    moze z nieotrzymania ledykimacji - nie chcieli sie wynosic do lepszego
    "czegos ciekawszego".
    Wirtualne zas byty byly i 5 lat temu, sa teraz i beda za 5 lat. Dzis jest
    czas Grzyboli, wczoraj byl sikacza, wczesniej dzieci neostrady a kiedys
    maniakow sdi. Ewolucja. Mozna od niej uciec, prawo wolnosci.

    pozdrawiam,
    --
    lesor