-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ilq1g4$il7$1@inews.gazeta.pl> <ilq20q$c5k$1@usenet.news.interia.pl>
<4d808c5e$1@news.home.net.pl> <ilq2to$noq$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ilq2to$noq$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
Date: Wed, 16 Mar 2011 13:03:46 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110315-1, 2011-03-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 32
Message-ID: <4d80a720$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.49.178
X-Trace: 1300277024 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2456 83.25.49.178:50613
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356957
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:
> - fakt 90% usterek to zyzyce eksploatacyjne wynikajace z uzytkowania auta
> ;)
Albo inaczej - może faktycznie zużywają się elementy wynikające z
użytkowania auta?
U mnie dokładnie tak jest, nic co by nie było normalnym zużyciem
eksploatacyjnym nie występuje.
Poza paliwem, filtrami, olejem, klockami, oponami i jednym łącznikiem
stabilizatora nic się nie zużyło.
Do tej pory żadne auto które miałem od nowości nie miało takiego wyniku w
ciągu 4 lat.
>
>
> - zycie zawieszenie to np. 2 lata, ale max 40 tys. km
>
> PS. zrodlo Turbo Kamera
Ograniczenie wynikające z naturalnego zużycia części elementów stosuje nie
tylko Kia, więc tutaj jej gwarancja nie różni się np. od Fiata, poza jej
długością, na elementy które się nie powinny zużyć w tym czasie.
A że u nas z racji jakości dróg naturalne zużycie jest jeszcze szybsze niż
gdzie indziej, no to mamy efekt w rodzaju ograniczenia do 40 tys km.
Jeśli są firmy które robią inaczej i np. wymienią amortyzator po 200 tys km,
to chwała im, ale jednak praktyka jest inna.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.11 13:36 Kuba \(aka cita\)
- 16.03.11 13:49
- 16.03.11 14:00 Cavallino
- 16.03.11 14:14 Kuba \(aka cita\)
- 16.03.11 14:23
- 16.03.11 14:36 Cavallino
- 16.03.11 14:53
- 16.03.11 15:01 Cavallino
- 16.03.11 15:07 Kuba \(aka cita\)
- 16.03.11 15:09 r...@k...pl
- 16.03.11 15:19 Kamil
- 16.03.11 15:27 Rysiek G.
- 16.03.11 15:32 Jakub Witkowski
- 16.03.11 15:32 Cavallino
- 16.03.11 15:36 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Co dalej z Izerą...
- 2024-05-28 Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- 2024-05-28 czy zabioro mu auto?
- 2024-05-27 Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- 2024-05-27 coraz trudniejsze rozmowy o OC
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=