  • Data: 2019-07-19 07:09:04
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-18 12:59, Budzik wrote:
    [...]
    > Jakis czas temu robiłem inna rzecz.
    > Czas pracy około 30minut, moze godzina chociaz zdziwiłbym sie.
    > Cena - prawie 200zł czesci plus 150zł robocizna.
    > Cena na allegro czesci - 90zł.
    Ale części tego samego producenta? Bo np. cena popychaczy hydraulicznych
    do mojego silnika w tym samym sklepie (iparts.pl) waha się od 20 do 60
    zł/szt w zależności od producenta. Uszczelka pokrywy zaworów od jakichś
    45 do 90. Czujnik ciśnienia oleju to 11-12 zł za krzaka i jakieś 25 zł
    za markowy z tego co pamiętam z przed kilku lat.

    > Czyli jak zrobie w 2h chociaz nie wiem co by mi miało tyle czas zajac to
    > jestem 260zł do przodu... Cóż...
    >
    > No i satysfakcja - bezcenne :))))
    Hehe, z miesiąc temu wymieniałem wspomniane popychacze, odkręcałem miskę
    olejową w celu wyczyszczenia smoka, zrobiłem kontrolne czyszczenie EGR-a
    bo znowu lampka zaczęła się czasami zapalać. Ze 12 godzin rozłożone na
    piątek i sobotę mi to zajęło. :-) Ale robiłem to po raz pierwszy w
    życiu. W każdym razie tak się zastanawiam ile czasu to by zajęło
    zawodowemu mechanikowi i ile by za tę robotę skasował. Ja musiałem
    dodatkowo zainwestować jeszcze 300 zł w narzędzia, więc myślę, że
    wszystko ponad 3,5 godziny to mój zysk. Chociaż w sumie narzędzia to też
    zysk... :-) Inna sprawa, że w tej całej robocie to pewnie ze 3 h spędziłem
    na czyszczeniu smoka i innych elementów silnika (tam gdzie się dało) z
    mazi pozostałej po starych olejach.