  • Data: 2020-06-26 17:34:55
    Temat: Re: Ceny ssd i reszty
    Od: pioruns <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/06/2020 15:57, RadoslawF wrote:

    > Pytanie po co skoro NASa nie musisz trzymać przy biurku czy w salonie?
    > Stawiasz w odległym miejscu domu/mieszkania i tych dysków nie słyszysz.

    Może chodziło mu o wydajność? Ale z drugiej strony często sieć jest
    ograniczeniem a nie prędkość dysków jeśli chodzi o wydajność NASa. Bo
    może i NAS być podłączony po kablu ale te pliki/filmy/archiwa ludzie
    potem odbierają/pracują na nich z laptopów na WiFi w najdalszym
    zakamarku domu, no to jest 5 MB/s ;)

    --
    pozdrawiam, pioruns