    From: "Bishop" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chińska tandeta?
    Date: Wed, 22 Apr 2009 14:28:45 +0200

    Witka

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message
    news:gsmtko$2qi$1@news.wp.pl...
    > rg pisze:

    > Chinskie skutery i quady to tandeta. Wiem bo grzebalem w kilku.
    >

    > --
    > Kuczu

    ...wiesz, nie wiem w jakich sprzetach miales okazje grzebac ale ...

    trzeci rok prowadze serwis i sprzedaz marki ZIPP i sie nie wstydze ...
    mozesz Twierdzic ze to lipa...prosze bardzo. Tylko ze zeby zarobic to
    musialem wziac autoryzacje od innych firm bo jakos te chinowe Zippy sie psuc
    nie chca ...

    Oczywistym jest ze trafi sie jakas czarna owca i nie mowie ze nie bo sam
    mialem przez ten czas dwa takie przypadki ale generalizujac to za ta cene to
    dobre produkty. Gwoli informacji to sprzedaja motocykle 125 i 250 ccm...

    ... nawet u "markowych" producentow ...

    Byla jeszcze kwestia WSK ... mialem kilka i najlepiej wspominam 175
    Kobuz....jak zrobilem to jezdzilem bezawaryjnie a inni w Junkersach ciagle
    cos naprawiali...

    Ale to bardzo dawno bylo....

    Na Twoim/Waszym/Naszym miejscu bym sie tak nie bronil przed ta chinszczyzna
    bo i tak nas zalewaja i bedzie jeszcze wiecej ...

    Pozdro

    Bishop
    Dr BIG Red
    Wawa-Wola