    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chińska tandeta?
    Date: Wed, 22 Apr 2009 14:31:41 +0200

    Elou!
    "nightwatch77" <r...@g...com> wrote in message
    news:ca3186bd-d01e-482b-bd4d-1eca9bdd1160@z9g2000yqi
    .googlegroups.com...

    Podsumowując:
    myślę że w świecie motocykli sytuacja będzie taka sama jak w
    samochodach: Chiny wejdą na pozycję lidera przez niższe koszty i
    konsekwentnie rosnącą jakość. To kwestia niedługiego czasu.
    Dla przypomnienia:
    po II wojnie w USA też wszyscy mówili 'japońska tandeta'. A w tej
    chwili japońskie produkty to synonim najwyższej jakości.

    Łot ju fink?

    *****

    Aj sink
    Ze powinienies kupic chinski pojazd jednosladowy i zalozyc portal dla
    zadowolonych uzytkownikow. Dowiesz sie wiecej, nie wiem tylko czy bedziesz
    zadowolony.

    Cala ta produkcja bazuje na wycofanych z Japonii z racji bycia
    przestarzalymi, rozwiazaniach i oprzyrzadowaniu produkcji. Jesli to,
    polaczeniu z niewykwalifikowanymi rolnikami jako sila robocza, prowadzi do
    wzrostu jakosci to Ci gratuluje teorii.

    Mozna kupic swietne jakosciowo chinskie produkty, np T-shirty (dostalem
    kiedys kilka z USA). Chiny umiescily na orbicie pare satelitow. Jednak o
    wybitnie tanim i dobrym jednoczesnie nie slyszalem. Do Polska importerzy
    sciagaja zas to co najtansze.

    Snic ze kupisz sobie cos dobrego za psie pieniadze mozesz, chciejstwa kazdy
    ma. Zycie jest od ich weryfikowania.

    Rozum nie powinien byc chinskiej produkcji.

    Japonia takze bywa tandetna. Ruscy takoz. Sprobuj chocby znalezc dobrego
    jakosciowo Dniepra.

    Bardzo czesto wyroby z Tajwaniu okresla sie, omylkowo, mianem chinskich.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef / juz zweryfikowany na temat tandety
    weFAQ&v=qvj