    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chińska tandeta?
    Date: Wed, 22 Apr 2009 23:19:26 +0200

    On Wed, 22 Apr 2009 23:07:59 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx>
    wrote:

    >mam 125ccm i tym dam radę jechać szybciej niż wszystkie samochody, skutery i
    >większa część innych motocykli które gdzieś tam się nie zmieszczą :)

    ZA MIASTEM ? Sprzedaj mi ta 125ccm, bo moja nie daje rady.

    >przeliczyłem - w 3 lata mi się zwracają same koszty
    >czasu nie liczę bo to bezcenne :)

    Liczyles samo paliwo czy wszystko, wlacznie z klockami, gumami itd ?

    >kurczak... jesteś kolejnym z tych co uważają że trzeba się czegoś nawdychać
    >żeby traktować motocykl jak pospolite narzędzie a nie jak świętą ikonę
    >?????????
    >przecież to taka sama kupa żelastwa jak pralka czy kosiarka do trawy.......

    Owszem, to kupa zelastwa tak samo jak swieta ikona jest kawalkiem
    deski i mazami farby. Tak samo jak czlowiek jest zlepkiem atomow,
    zupelnie tak samo jak kupa gowna. Co nie zmienia faktu ze niektorzy
    lubia pukac ludzkie samice, a inni... inne zlepki atomow ;)
    Ale wracajac do motocykli, co Ty robisz na tej grupie ? Powaznie
    pytam, bo jesli nie pasjonujesz sie jazda na motocyklu, jest dla
    Ciebie jak mlotek czy dlugopis, to albo powinienes sie zapisac na
    pl.misc.mlotki czy pl.misc.dlugopisy, albo jesli taki pomysl wydaje Ci
    sie niedorzeczny to nie powinienes czytac/pisac na prm.
    Sam mam mocno uzytkowe podejscie do motocykli, ale w zyciu bym nie
    wpadl na pomysl zeby znalezc tanszy/szybszy transport do pracy.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)