    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chińska tandeta?
    Date: Thu, 23 Apr 2009 09:47:10 +0200

    On Thu, 23 Apr 2009 09:14:12 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Mam wrażenie że dokładnie wiesz o co MNIE się rozchodzi tylko chcesz
    >sobie bezkarnie potrollować :)

    Chodzi o to ze jest jazzy* znalezc jakies gornolotne wytlumaczenie dla
    faktu ze sie nie lubi Chinskich produktow. Tylko trza przy okazji
    uwazac czy aby nie walimy epitetem ktory swietnie pasuje do kraju od
    ktorego kupilismy samochod :)
    A czepilem sie bo mierzi mnie plucie na Rosje, Chiny, Iran itd w
    zwiazku z olewaniem przez nich praw czlowieka, przy jednoczesnym
    calowaniu w dupe ameryki razem z ich wasalami zamykajac oczy na fakt
    ze robia to samo. Mierzi mnie tak samo jak lamanie praw czlowieka
    przez te wszystkie kraje.
    Znaczy sie skrupilo na Tobie, sorry :)

    pozdr
    newrom
    * - Gildor, przelumacz to na stoliczny nowozytny ;)
    PS. AFAIK pierwszy transport japonskich samochodow nie byl w stanie
    zjechac w USA z promu - takie byly zajebiscie wykonane.
    PPS. fakt ze honda kradla patenty nie przeszkadz Ci jezdzic motocyklem
    tej marki ? ;P
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!