  • Data: 2010-03-29 15:32:43
    Temat: Re: Chinskie opony
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ?

    A wydawałoby się że taki inteligentny..... I nie wie...... Oj Chloru
    Chloru...........
    Skup się: masz autko z napędem na przód. Znaczy silnik napędza koła
    przednie, koła się kręcą, asfalt szorstki jest? Jest! Czyli koła się
    zużywają.
    Hamulce też trochę bardziej jakby działają na przód. Asfalt szorstki jest?
    Jest! No i co? No i wnioski nasuwają się same!!!!!
    Nie po to ktoś wydawał kasę na nowe, lepsze opony, żeby je teraz o ten
    asfalt niszczyć. No chyba że Ty, Chloru, masz jakąś działalność nielegalną,
    proszkiem jakimś albo innym zielskiem handlujesz i tak trwonisz te pieniądze
    na prawo i lewo.... Łatwo przyszło, łatwo poszło....

    > Bo ?

    No tu trochę nie wiem ale zaraz jakąś teorię wynajdę...