  • 1. Data: 2010-03-29 12:20:58
    Temat: Chinskie opony
    Od: lzepolak <l...@g...com>

    Hej,
    W aucie, ktore kupilem, poprzedni wlasciciel wsadzil chinskie opony
    (letnie). Jezdzily nawet ok, bieznik jest jeszcze gleboki, ale po
    zimie (ktora przejezdzilem na zimokwach Goodyeara) tych bubli nie da
    sie wywazyc :/ Na kierownicy czuc drgania przy 100-120km/h. Alufelgi
    sprawdzalem, sa proste, na maszynie wyraznie widac ze to opona "lata".
    Problem w tym, ze komplet przyzwoitych niskoprofilowych 16-tek (akurat
    takie wchodza na fabryczne alufelgi) swoje kosztuje. Czy kupno 2
    porzadnych opon i zamontowanie ich na przod wystarczy zeby
    wyeliminowac problem drgan? Wiem, ze najlepiej oczywiscie byloby kupic
    4...
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-03-29 12:32:59
    Temat: Re: Chinskie opony
    Od: to <t...@a...xyz>

    lzepolak wrote:

> [...]
    > Problem w tym, ze komplet przyzwoitych niskoprofilowych 16-tek (akurat
    > takie wchodza na fabryczne alufelgi) swoje kosztuje.

    Na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym rozwiązaniem takiej
    sytuacji jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może i Ty spróbujesz?

    > Czy kupno 2
    > porzadnych opon i zamontowanie ich na przod wystarczy zeby wyeliminowac
    > problem drgan?

    Problem drgań pewnie w ten sposób wyeliminujesz, ale masz duża szansę na
    problem z drzewem, szczególnie, gdy będzie mokro.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-29 12:35:35
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    lzepolak pisze:
    > Hej,
    > W aucie, ktore kupilem, poprzedni wlasciciel wsadzil chinskie opony
    > (letnie).

    opony dzielą się na chińskie i produkowane w chinach.
    Jakie są te twoje?

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-03-29 12:38:14
    Od: lzepolak <l...@g...com>

    On Mar 29, 12:35 pm, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    > opony dzielą się na chińskie i produkowane w chinach.
    > Jakie są te twoje?

    Wymyslone i stworzone w 100% przez chinska mysl techniczna (moze
    rzezbe bieznika najwyzej gdzies podpatrzyli). Zacna marka Kingstar :).

  • 5. Data: 2010-03-29 12:44:30
    Od: "news.home.net.pl" <k...@p...pl>

    Uzytkownik "lzepolak" <l...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > porzadnych opon i zamontowanie ich na przod wystarczy zeby
    > wyeliminowac problem drgan? Wiem, ze najlepiej oczywiscie byloby kupic
    ################
    Jest moze kilka problemów:
    - przy napedzie na przód lepsze opony daje sie na tylna os,
    - przy ABS'ie, gdy sa gorsze opony na którejs z osi to droga hamowania jest
    taka jak przy tych gorszych oponach, czyli moze byc "BUUMM"
    TaPik

  • 6. Data: 2010-03-29 12:47:29
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > - przy ABS'ie, gdy sa gorsze opony na którejs z osi to droga hamowania jest
    > taka jak przy tych gorszych oponach, czyli moze byc "BUUMM"

    Udowodnij.

  • 7. Data: 2010-03-29 13:15:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 03:20:58 -0700 (PDT), lzepolak wrote:
> [...]
    >(letnie). Jezdzily nawet ok, bieznik jest jeszcze gleboki, ale po
    >zimie (ktora przejezdzilem na zimokwach Goodyeara) tych bubli nie da

    Porzadniejsze marki moja sierra tak zalatwiala ..

    > Na kierownicy czuc drgania przy 100-120km/h. Alufelgi
    >sprawdzalem, sa proste, na maszynie wyraznie widac ze to opona "lata".

    No ale co - przed zima nie latala ?

> [...]
    >porzadnych opon i zamontowanie ich na przod wystarczy zeby
    >wyeliminowac problem drgan? Wiem, ze najlepiej oczywiscie byloby kupic

    Jak zalozysz dobre na przod to przestanie trzesc kierownica, ale jesli
    tylne takie same, to bedzie trzeslo d* na tylnej kanapie.
    Wlasciciel/kierowca moze to oczywiscie zlekcewazyc, ale na lozyska
    niech odklada.

    kupic sobie kola 15" i sprzedac alufelgi, skoro cie na nie nie stac
    :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-03-29 13:54:56
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 29.03.2010 news.home.net.pl <k...@p...pl> napisał/a:

    > - przy napedzie na przód lepsze opony daje sie na tylna os,

    Bo ?

    > - przy ABS'ie, gdy sa gorsze opony na którejs z osi to droga hamowania jest
    > taka jak przy tych gorszych oponach, czyli moze byc "BUUMM"

    Bo ?

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 9. Data: 2010-03-29 14:00:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> wrote in message

    > Bo ?

    Bo 87% gospodyn z Gdanska poczuje na kierownicy, kiedy z przodem cos
    niedobrego sie dzieje, a zanim zorientuje sie ze dupa ich wyprzedza, bedzie
    juz za pozno.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-03-29 14:27:17
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 29.03.2010 kamil <k...@s...com> napisał/a:

> [...]
    >
    > Bo 87% gospodyn z Gdanska poczuje na kierownicy, kiedy z przodem cos
    > niedobrego sie dzieje, a zanim zorientuje sie ze dupa ich wyprzedza, bedzie

    A jak już te 87% gospodyń poczuje, że auto nie skręciło to dokręci
    kierownicę bardziej.

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net