  • Data: 2023-05-29 23:04:11
    Temat: Re: Chlop przyjechal elektrykiem na stacje paliw...
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2023 o 18:40, Shrek pisze:

    > A jak pisałem, że w całej tej elektrorewolucji chodzi o to żeby plebs
    > nie miał samochodów i płacił za prąd jakby miał to byłem szur;)

    Prawie dobra teoria, brakuje jeszcze wrzucić kość niezgody, żeby się
    napierdalali, więc się napierdalają ci, którzy majo PV z blokersami
    :D...a ktoś zarabia.

    Generalnie mam to w piździe, bo będę jeździł spaliną aż do grobu.
    Ostatnie życzenie moje będzie takie, że chcę jechać na spalinie w
    trumnie a nie na Melexie :D...chociaż wiem, że mogą to olać, wtedy będę
    ich straszył :D

    Koń aż się onanizował, jak kiedyś pochwaliłem prątka i napisałem, że to
    JEDNO z niewielu "paliw/prąd" który Kowalski może sobie zrobić sam.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>