  • 1. Data: 2023-05-28 22:18:49
    Temat: Chlop przyjechal elektrykiem na stacje paliw...
    Od: K <...@w...pl>

    ...a ten sie spalil ze wstydu jak zobaczyl ile trwa tankowanie do pelna
    i ile mozna na tym przejechac:

    https://moto.trojmiasto.pl/Pozar-elektrycznego-Musta
    nga-na-stacji-paliw-n178577.html

  • 2. Data: 2023-05-28 22:37:21
    Temat: Re: Chlop przyjechal elektrykiem na stacje paliw...
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.05.2023 o 22:18, K pisze:
    > ...a ten sie spalil ze wstydu jak zobaczyl ile trwa tankowanie do pelna
    > i ile mozna na tym przejechac:
    >
    > https://moto.trojmiasto.pl/Pozar-elektrycznego-Musta
    nga-na-stacji-paliw-n178577.html

    Płoną sobie elektryki w przedwieczornej mgle,
    Strumień wody prze, słońce toczy się.
    Płoną sobie elektryki lecz nie dla mnie już,
    Bo nie kupię go, chociaż jest tuż, tuż.

    Rzuć między nas, tych gaśnic pęk,
    Sikawek moc, wspomóż nasz lęk.
    Rzuć między nas, tych koców stos
    By zdusić żar, odmienić los...

    Teledysk:
    https://youtu.be/1WlgS-gYMcs
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-05-29 07:54:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 28 May 2023 21:18:49 +0100, K

    > ...a ten sie spalil ze wstydu jak zobaczyl ile trwa tankowanie do pelna
    > i ile mozna na tym przejechac:
    >
    > https://moto.trojmiasto.pl/Pozar-elektrycznego-Musta
    nga-na-stacji-paliw-n178577.html

    Pismak opłacony przez lobby! Rzekomo gasili go 2h, kłamcy,
    a tak na prawdę elektryk się pali przez cały tydzień a wodą
    potrzebną do ugaszenia powoduje się wzrost poziomu rzek
    o conajmniej 2m !!!111jeden

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2023-05-29 08:14:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 May 2023 07:54:43 +0200, Myjk wrote:
> [...]
    > a tak na prawdę elektryk się pali przez cały tydzień a wodą
    > potrzebną do ugaszenia powoduje się wzrost poziomu rzek

    Oj tam - on po prostu byl wadliwy.
    Sprawny nie dalby sie ugasic w 2h :-)

    Poza tym ... schlodzili i co?
    odwiezli na lawecie do dealera, czy pilnują?

    J.

  • 5. Data: 2023-05-29 10:12:25
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.05.2023 o 08:14, J.F pisze:

    nga-na-stacji-paliw-n178577.html

    > Oj tam - on po prostu byl wadliwy.
    > Sprawny nie dalby sie ugasic w 2h :-)
    >
    > Poza tym ... schlodzili i co?
    > odwiezli na lawecie do dealera, czy pilnują?

    "Teraz auto zostanie umieszczone na parkingu 5m od innych pojazdów i
    będzie kontrolowana temp baterii"

    Lasy też palą się długo. Wyciąć?

  • 6. Data: 2023-05-29 10:59:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 May 2023 10:12:25 +0200, io wrote:

    nga-na-stacji-paliw-n178577.html

    > "Teraz auto zostanie umieszczone na parkingu 5m od innych pojazdów i
    > będzie kontrolowana temp baterii"
    >
    > Lasy też palą się długo. Wyciąć?

    Lasy sa przydatne. Samochody też. Ale lasy zasadniczo zagrażają samym
    sobie, to wystarczy tylko zakaz wjazdu elektryków do garażu :-)

    P.S. Własnie słyszałem, ze jest zakaz garażowania akumulatorowych
    wózków widłowych. Jakis ogólny przepis BHP, czy zakładowy?
    O pożar baterii chodzi, czy o wodór wydzielany w czasie ładowania?

    PPS. Amerykanskie doswiadczenia z lasami mówia - nie gasić.
    W gaszonym gromadzi sie coraz więcej sciółki, co w koncu po latach
    powoduje pożar-monstrum. A jak jest pierwszy naturalny pożar,
    to tylko niewielki.

    J.

  • 7. Data: 2023-05-29 12:02:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 May 2023 10:12:25 +0200, w <u51mpg$2p2hv$1@news.icm.edu.pl>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Lasy też palą się długo. Wyciąć?

    Lasy akurat są potrzebne.

  • 8. Data: 2023-05-29 16:20:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.05.2023 o 10:59, J.F pisze:

    nga-na-stacji-paliw-n178577.html

    > Lasy sa przydatne. Samochody też. Ale lasy zasadniczo zagrażają samym
    > sobie, to wystarczy tylko zakaz wjazdu elektryków do garażu :-)

    Ale czemu elektryków jak spalinówki zagrażają tak samo. Może zakażmy w
    ogóle wjeżdżać do garażu :-)

    > P.S. Własnie słyszałem, ze jest zakaz garażowania akumulatorowych
    > wózków widłowych. Jakis ogólny przepis BHP, czy zakładowy?
    > O pożar baterii chodzi, czy o wodór wydzielany w czasie ładowania?

    Gdzie to słyszałeś? Na mieście? To tam pytaj :-)

> [...]
    > W gaszonym gromadzi sie coraz więcej sciółki, co w koncu po latach
    > powoduje pożar-monstrum. A jak jest pierwszy naturalny pożar,

    A spalony samochód już raczej bardziej się nie spali :-)

  • 9. Data: 2023-05-29 16:21:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.05.2023 o 12:02, r...@k...pl pisze:

    > Lasy akurat są potrzebne.

    Do napędzania samochodów?

  • 10. Data: 2023-05-29 16:23:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    nga-na-stacji-paliw-n178577.html

    > "Teraz auto zostanie umieszczone na parkingu 5m od innych pojazdów i
    > będzie kontrolowana temp baterii"

    A jak długo?
    godzine, 2, 5, 12, 24, 48, tydzien?

    J.