  • Data: 2017-10-08 11:09:23
    Temat: Re: Chore czy normalne?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/7/2017 11:02 PM, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Mnie również, ale jest OLX. Sporo staroci pozbyłem się tą drogą.

    Nie ma tam tego co potrzebuje. Jachc chce kupic uzywane buty to sa
    miliony. Jak chce kupić interesującą rzecz retro z zakresu elektroniki
    to prędzej znajdę to w koszu na smieci niż OLXie. Innymi słowy problem w
    tym że ludzie nie wiedzą jaka jest wartość przedmiotu.

    Ponadto:
    a) "no, kurwa, procesor" - jako powitanie telefoniczne kiedy
    sprzedawałem procka
    b) "działa ale jest zjebany" - jako detaliczne potwierdzenie stanu
    technicznego
    c) "nie mam internetu" - podczas czatu z jakimś gimbusem sprzedającym
    telefon
    d) "nie można do mnie zadzwonić" - podczas rozmowy telefonicznej z innym
    gimbusem
    e) "ta cena to tylko na zachetę" - częsta odpowiedź cwaniaczków
    f) "nie wiem, nie zawracaj pan głowy pierdołami" - na pytanie czy to
    radio działa

    etc.

    To jednak nie to samo. Już pomijam że handlarze wykupują wszystko od
    reki co ma wartośc, np. komputery 8-bit. Doceniam OLX ale dalej brakuje
    mi wyprzedaży garażowych.