    From: "Krwawy Misio" <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Cichy kask
    Date: Wed, 12 Nov 2014 22:20:10 +0100

    205 GTI prawdziwe. uchowało sie w cieplutkim garażu. jestem drugim
    włascicielem. troche go upalałem rajdowo ale czas sie opamietac i zabytka
    odstawic.
    chyba masz racje co do zatyczek. teraz testuję zatyczki 3M(dokładne
    oznaczenie jest mi nieznane). doskonale sie sprawdzają ale trzeba ich w
    ciągu sezonu cała paczkę(250 par) na osobę.

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-10-23 22:38, Krwawy Misio pisze:

    > do cichej jazdy w dwusladzie mam citroena na hydraulice, do rajdowej mam
    > 205GTI,
    o zesz, 205GTI prawdziwe? na trojkatnym wahaczu? jak rany jak zes to
    uchowal - tozto korodowalo od samego patrzenia ..

    > wiec skoda octavia odpada. pytałem TYLKO o kaski:)
    z ta skoda to taki ten no.. zart :)

    > rozwazam shoei. podobno jedne z cichszych. ciezko jednak o opinie ludzi
    > ktorzy mają PORÓWANIE do innych kasków.
    Jezeli Cie to zadowoli jezdzilem >10kkm w:
    S2,XR-1000,EXO-1000E11,FM,LZ6 a w testowych paru innych
    i nadal twierdze - chcesz cicho = zatyczki.
    poza tym tu nawet nie chodzi o poziom halasu tylko o jego stale
    natezenie a to zajebiscie uposledza sluch.

    --
    Pozdr!
    Rogal

    ---