  • Data: 2009-08-08 17:39:06
    Temat: Re: Ciecie zbrojonego betonu
    Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > .. miejscowy Ci to wykopie i wkopie. Dychę Cie to będzie kosztowało,
    > uznanie wśród miejscowych zyskasz.

    3 100-kilowe slupy zakopane na metr w ziemie wykopac i wkopac ponownie
    na 1,30, z zachowaniem odleglosci wzajemnych , liniowosci
    i odleglosci od drugiego rzedu slupow ?

    Moje miejscowe kregu prosto w ziemie nie potrafia wkopac :(

    Poza tym do jednego ze slupow sa juz doprowadzone 2 rury hdpe 32,
    w kazdym wiazka kabli, a pol metra dalej leci hdpe 32 z woda.
    Przy drugim slypie w tym roku ladnie rozrosla sie winorosl
    (siega juz na 2 metry).

    Mysle ze uciecie 30cm z kazdego slupa to jedyne wyjscie
    (albo podwyzszenie na drugim rzedzie slupow konstrukcją a'la
    dzwigar).

    pozdrawiam
    pluton