    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciekawa sprawa
    Date: Tue, 20 Sep 2022 21:12:45 +0100

    in <news:tgbt7t$din$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > "...Prokuratura odtworzyła przebieg zdarzenia. Jak ustalili
    > śledczy, kierujący taksówką zauważył, że pasażerka poczuła się
    > gorzej, zatrzymał się na pasie do jazdy prosto, miał czerwone
    > światło. Włączył awaryjne. Wtedy kobieta wyszła z samochodu,
    > zaczęła pokonywać Wisłostradę, idąc w kierunku Wisły. Na środkowym
    > pasie potracił ją kierujący mazdą.
    >
    > Zdaniem śledczych, "bezpośrednią przyczyną wypadku drogowego było
    > niewłaściwie zachowanie się pieszej".

    Tu taksówkarz zrobił wszystko źle co tylko mógł zrobić źle.

    - zatrzymał się na środku wielopasmówki (po chuj?)
    - nie zablokował drzwi
    - nie wymusił i nie zjechał do chodnika, zadzwonił na 999.
    - nie pojechał do szpitala, przychodni

    wypuszczenie baby "idącej w kierunku Wisły" nic jej nie pomogło
    Wisła też by jej nie pomogła.

    Zachował się jak debil. Rób sobie co chcesz babo.
    Zamiast jak chłop wziąc sprawy w swoje ręce i pomyśleć za
    niekontaktującą babę.

    No i przede wszystkim jak ją wypuścił bez zapłaty? Chociaż ten instynkt
    lisa chytrusa powinien zadziałać.

    Już mojemu koledze baba otworzyła drzwi. Efekt ukruszona miednica.
    Prawie zabrał drzwi na rower.

    Mnie kretynka Tu Mi Stań też załatwiła.

    - Zdzichu! Tu Mi Stań.

    Dobrze, że nie zdążyła otworzyć drzwi bo przetarłem jej bok.

    W chwili kiedy pomyślisz "a może tam coś jedzie" nie odwracaj głowy.
    Tak, tam coś jedzie.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem