  • 1. Data: 2022-09-20 10:22:21
    Temat: Ciekawa sprawa
    Od: K <...@w...pl>

    "...Prokuratura odtworzyła przebieg zdarzenia. Jak ustalili śledczy,
    kierujący taksówką zauważył, że pasażerka poczuła się gorzej, zatrzymał
    się na pasie do jazdy prosto, miał czerwone światło. Włączył awaryjne.
    Wtedy kobieta wyszła z samochodu, zaczęła pokonywać Wisłostradę, idąc w
    kierunku Wisły. Na środkowym pasie potracił ją kierujący mazdą.

    Zdaniem śledczych, "bezpośrednią przyczyną wypadku drogowego było
    niewłaściwie zachowanie się pieszej". Podkreślają, że "wtargnęła na pas
    (...) w miejscu do tego nieprzeznaczonym". Jednak dopatrzyli się też
    winy kierowcy. Jak wyliczyli biegli, oskarżony w miejscu, gdzie mógł
    mieć na liczniku nie więcej niż 70 kilometrów na godzinę, jechał co
    najmniej 120 kilometrów na godzinę (nie więcej niż 135). Ocenili, że
    gdyby jechał przepisowo, skutki nie musiały być tak tragiczne..."

    Nie zebym popieral przekraczanie predkosci w miescie ale ja bym mu dal
    zawiasy. Poza tym jakos "...jechał co najmniej 120 kilometrów na godzinę
    (nie więcej niż 135)." nie brzmi wiarygodnie.

    calosc:
    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-wisl
    ostrada-taksowkarz-zatrzymal-sie-na-awaryjnych-pasaz
    erka-wyszla-z-auta-zginela-kto-jest-winny-zarzuty-sa
    d-6115595

  • 2. Data: 2022-09-20 10:56:05
    Temat: Re: Ciekawa sprawa
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello K,

    Tuesday, September 20, 2022, 10:22:21 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    ostrada-taksowkarz-zatrzymal-sie-na-awaryjnych-pasaz
    erka-wyszla-z-auta-zginela-kto-jest-winny-zarzuty-sa

    I już w tytule ,,prokuratura wskazuje winnego". Sąd niepotrzebny.
    Ścierwikarstwo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2022-09-20 22:12:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tgbt7t$din$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

> [...]
    > pasie potracił ją kierujący mazdą.
    >
    > Zdaniem śledczych, "bezpośrednią przyczyną wypadku drogowego było

    Tu taksówkarz zrobił wszystko źle co tylko mógł zrobić źle.

    - zatrzymał się na środku wielopasmówki (po chuj?)
    - nie zablokował drzwi
    - nie wymusił i nie zjechał do chodnika, zadzwonił na 999.
    - nie pojechał do szpitala, przychodni

    wypuszczenie baby "idącej w kierunku Wisły" nic jej nie pomogło
    Wisła też by jej nie pomogła.

    Zachował się jak debil. Rób sobie co chcesz babo.
    Zamiast jak chłop wziąc sprawy w swoje ręce i pomyśleć za
    niekontaktującą babę.

    No i przede wszystkim jak ją wypuścił bez zapłaty? Chociaż ten instynkt
    lisa chytrusa powinien zadziałać.

    Już mojemu koledze baba otworzyła drzwi. Efekt ukruszona miednica.
    Prawie zabrał drzwi na rower.

    Mnie kretynka Tu Mi Stań też załatwiła.

    - Zdzichu! Tu Mi Stań.

    Dobrze, że nie zdążyła otworzyć drzwi bo przetarłem jej bok.

    W chwili kiedy pomyślisz "a może tam coś jedzie" nie odwracaj głowy.
    Tak, tam coś jedzie.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 4. Data: 2022-09-24 20:23:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 20.09.2022 o 10:22, K pisze:
> [...]
    > gdyby jechał przepisowo, skutki nie musiały być tak tragiczne..."
    >
    > Nie zebym popieral przekraczanie predkosci w miescie ale ja bym mu dal

    Za zabójstwo twojej córki też by dostał "zawiasy".

  • 5. Data: 2022-09-24 20:40:48
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.09.2022 o 20:23, Poldek pisze:

    > Za zabójstwo twojej córki też by dostał "zawiasy".

    No i kochanki.

  • 6. Data: 2022-09-26 19:09:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba ojciec, za wychowanie.