  • Data: 2022-11-26 20:10:22
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2022 o 12:23, T. pisze:
    > Polecam:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=q7qTcDUV49Q
    >
    > Jest ciekawa uwaga z tego filmu - jeśli państwa zostaną pozbawione
    > części dochodu (podatki, akcyza) ze sprzedaży paliw (po wprowadzeniu
    > zakazu sprzedaży samochodów spalinowych) to co się stanie? Zapewne
    > zdrożeje prąd do ładowania elektryków. Zatem nie będzie wygodnie (bo
    > ograniczony zasięg i słaba dostępność stacji ładowania w Polsce) ani nie
    > będzie tanio.
    > No i końcówka filmu - powolne przechodzenie na wynajem aut spowoduje, że
> [...]
    Ten niepokojący trend, o którym mówisz już dawno zauważyłem.
    Nie dlatego, że jestem taki spostrzegawczy sokół i się chwale teraz.

    Zauważyłem, bo w mojej branży, czyli "grafik konputerowy 3d",
    to się wczesniej zaczęło.

    Mam na mysli kupowanie oprogramowania do tego.
    Teraz nie da się kupić na własnosć programu.
    Nie ma takiej opcji.
    Można tylko kupić prawa do użytkowania programu.
    Ale nie na czas nieokresolny, tylko na rok na przykład.

    Ogólnie program możesz tylko wynająć, i płacić miesiecznie, za prawa do
    użytkowania go.

    Kupić na własnosć nie da się.

    Ale to nie jest jeszcze smutne.
    Smutne jest to, że nikt na to nie narzeka.

    Z samochodami probują zrobic to samo.