    Date: Mon, 5 Dec 2022 06:12:40 +0100
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Newsgroups: pl.misc.samochody

    W dniu 2022-12-04 o 21:54, Myjk pisze:
    > Sun, 4 Dec 2022 19:38:44 +0100, cef

    > Powtarzam ponownie, skoro statystyka twierdzi że elektryków jest 0,03% i
    > większość to auta używane w mieście, na krótkich dystansach, to znaczy że
    > on łże że je widuje a tym bardziej że je wyprzedza, bo trudno wyprzedząć
    > coś, czego nie ma.

    > Rzecz w tym, że w materiale jest to namalowane całkiem odwrotnie. Mnie to
    > przeszkadza, to jest manipulacja. Tobie nie przeszkadza, bo ci pasuje do
    > myślenia.

    Czyli potwierdzasz to co ja pisałem, że to nieistotna opinia,
    ale mimo wszystko uwypuklasz ją, bo nie pasuje do Twojego myślenia?
    Czyli to co mi zarzucasz?
    I nie wciskaj mi jakiegoś myślenia. Jeśli chodzi o ten materiał,
    to już z powodu samego źródła jest do zignorowania,
    ale jeśli widzisz w nim siłę, to się z nią mocuj.
    Dla mnie ten materiał jest zupełnie obojetny, bo nie powiedziano
    tam nic nowego o EV czy o ICE czego bym nie wiedział,
    więc tak poznawczo nic tam nie ma.

    > Nie, to właśnie jedno i to samo. Nadal akceptacja ograniczeń zależy tylko i
    > wyłącznie od twojego myślenia na dany temat.

    Ale są ograniczenia, które akceptuję mimo, że utrudniają mi życie
    i wtedy nie jest jedno i to samo.

    > Bzdura. Z wyznaczeniem buspasa na wspomnianej Dolince i Puławskiej w Wawie
    > czekali dopiero do całkowitego otwarcia POW. W sumie to ponad 10 lat.

    Bzdura, bo w stolicy tak zrobili?
    A w innych miastach tak nie było czyli Twoja pisanina jest nie poparta
    niczym
    a teza typu: to bzdura. Czyli co konfabulujesz? Czy celowo? Kto Cię
    opłaca? itd

    > Jak mogła nie zawsze zyskać, skoro ma więcej miejsca.

    Ale dojazd do tego miejsca jest zablokowany, bo
    z powodu buspasa jest korek zwykłych aut.

    > Od kiedy tramwaje jeżdżą buspasami?

    W pewnym sensie tak jest, bo w miejscu, o którym piszę torowisko jest
    buspasem.
    Tramwajom nic się nie zmieniło ale osobowe się tłoczą.
    Więc w dupę dostali tylko zwykli kierowcy.

    > Przykład porównawczy podaj EV do ICE. Tylko wszystko uwzględnij, żeby to
    > były porównywalne parametrami jazdy pojazdy, w tym realnego komfortu jazdy
    > i innych udogodnień

    Nie ma takiego przykładu, bo nie ma EV z takimi parametrami,
    żeby porównać.

    > Ale że co "hejtujecie"?

    No, że robicie w sieci hejt na EV, żeby użytkowników nie przybywało.
    (a może nawet podszywacie się pod zwolenników ICE)

    > Cieszę się waszym szczęściem, niemniej nie widzę abyś tak ochoczo ganił
    > wstępował w dyskusję z tymi co piszą bzdury o EV we wspomnianym wątku.

    Ogólnie jestem zmęczony wałkowaniem tego na grupie.
    Jako obrońcy EV występuje tu kilka osób a niektórzy w sposób
    wyjątkowo głupi ośmieszają tę opcję.

    > Podejrzewam, że po prostu pasuje ci to do twojego myślenia więc nie
    > będziesz podcinać gałęzi na której sam siedzisz.

    Tak. I jeszcze turbany mnie opłacają.

    > Dwa lata temu to ostatnio? Fajnie. Poza tym założyłem taki wątek żeby
    > wyzywać użytkowników ICE, czy przypadkiem może to ty i reszta bandy zaczęła
    > hejtować EV i wyśmiewać ich użytkowników a ja uderzyłem w podobną retorykę?

    Dla mnie to niedawno, bo przez ostatnie miesiące nie miałem czasu
    dyskutować. Zapewne było tak jak piszesz, ale przyznasz, że było to
    obrzydzanie.

    > Pytam ponownie, po co ropa, skoro mamy węgiel, idzie atom, i możemy mieć
    > znacznie więcej OZE, o ile przestaniemy je głupawo ograniczać.

    To pytanie nie do mnie. Ropa po prostu jest i to jest najprostsze.
    Poza tym za ropą stoją pieniądze i one są w stanie sprawić, że coś innego
    wykorzystujące ropę stanie się powszechne.
    Atom idzie i nie dojdzie. OZE owszem warto rozwijać.