  • Data: 2022-06-23 18:21:39
    Temat: Re: Ciekawy kanał na yt
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Wyderski <b...@p...com> wrote:

    > Niestety znowu mam dylemat. Z jednej strony wspieram ludzi, którym się
    > chce dzielić wiedzą, a już zwłaszcza za darmo. Z drugiej, tego się nie
    > da słuchać, bo brzmi jak transmisja z Księżyca. Zrzutka na mikrofon?

    On ma swój przedwzmacniacz, który wycina wszystko powyżej 4 kHz, żeby
    zredukować szumy. Omawiał pod koniec filmu o mikrofonie elektretowym.
    Może trzeba mu zasugerować coś innego albo modyfikację (jest na filmie
    schemat).

    --
    Co myśli kura uciekająca przed kogutem?
    "Zrobię jeszcze trzy okrążenia dookoła kurnika żeby nie pomyślał ze