  • 1. Data: 2019-12-27 09:22:48
    Temat: Ciekawy przypadek
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://hurtowniaalfa.pl/siatki-i-kurtyny-led-owe/751
    649-projektor-laserowy-laser-%C5%9Bwi%C4%85teczny-do
    -o%C5%9Bwietlenia-domu-timer.html
    Ze 3-4 lata temu kupiłem na ali dwa takie laserowe projektorki
    Używane przez 2-3 około świąteczne tygodnie w roku do podświetlania kęp wysokich traw
    miscantów.
    Wczoraj oba przestały działać
    Czy jednocześnie co do minuty to nie wiem ale wieczorem patrzę ze jeden nie działa
    idę w drugą część ogrodu i drugi tez nie działa
    Inne rzeczy podpięte do tego samego zasilania działają
    Nie badałem jeszcze tych projektorków, nie wiem więc czy padły zasilacze czy coś
    innego
    Ciekawi mnie tylko że tak jednego dnia
    Czyżby żółci bracia aż tak dokładnie potrafili zaprojektować czas życia produktu?

  • 2. Data: 2019-12-27 12:30:30
    Temat: Re: Ciekawy przypadek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Czy jednocześnie co do minuty to nie wiem ale wieczorem patrzę ze
    >jeden nie działa idę w drugą część ogrodu i drugi tez nie działa

    A moze drugi przestal dzialac pare dni wczesniej ?

> [...]
    >zasilacze czy coś innego
    >Ciekawi mnie tylko że tak jednego dnia
    >Czyżby żółci bracia aż tak dokładnie potrafili zaprojektować czas

    Rozbierzesz, to sie dowiesz :-)

    Timer ... to moze i dokladnie zaprojektowali :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-12-27 12:42:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 09:22, Kris pisze:
    > Ciekawi mnie tylko że tak jednego dnia
    Przymrozek? Punkt rosy?

    Robert

  • 4. Data: 2019-12-27 12:57:55
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Przymrozek? Punkt rosy?

    Zimowa burza?

  • 5. Data: 2019-12-27 14:04:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 grudnia 2019 12:33:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A moze drugi przestal dzialac pare dni wczesniej ?

    Nie.

    > Timer ... to moze i dokladnie zaprojektowali :-)

    Moje nie maja timera

  • 6. Data: 2019-12-27 14:05:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 grudnia 2019 12:42:20 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > Przymrozek? Punkt rosy?

    Wczoraj wieczorem to u nas z +8stC było;)

  • 7. Data: 2019-12-27 14:05:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 grudnia 2019 12:57:54 UTC+1 użytkownik stary grzyb napisał:

    > Zimowa burza?

    Nie było;)

  • 8. Data: 2019-12-27 14:11:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 14:05, Kris pisze:

    > Wczoraj wieczorem to u nas z +8stC było;)

    W tej temp. też może wystąpić rosa, zależy jeszcze od wilgotności.

    Robert

  • 9. Data: 2019-12-27 14:11:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-12-27 o 14:05, Kris pisze:

    >W tej temp. też może wystąpić rosa, zależy jeszcze od wilgotności.

    Dwa dni temu mialem piekna mgle we Wrocku.

    Ale ... te projektorki powinny chyba byc na to odporne, to pewnie nie
    pierwszy opad w ich karierze ...

    J.

  • 10. Data: 2019-12-27 14:35:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>