eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen C4 Picasso › Re: Citroen C4 Picasso
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen C4 Picasso
    References: <54da0dd0$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 10 Feb 2015 18:28:52 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 97
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.9.143.219
    X-Trace: 1423589334 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2204 83.9.143.219:62338
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555477
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .02.2015 o 14:55 mz <l...@w...pl> pisze:

    > Witam
    > Czy mógłby mi ktoś doradzić, który silnik jest najmniej awaryjny w
    > Citroenie Picasso C4 ?
    > Roczniki 2008 - 2010
    > Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego auta - jakie są najczęstsze ich
    > usterki ?
    >


    Jeśli rozważasz diesla - szukaj 2.0, 1.6 miał problemy wieku dziecięcego,
    które powodowały kolejne problemy. Możesz trafić na minę. 2.0 hdi w tym
    aucie spisuje się bdb, jest w wersji 136, 150 i 163 KM.
    Nie bój sie FAP'a, dwumasy, turbo - w kolektorze jest dodatkowy
    wtryskiwacz, jeśli sterownik uzna, że trzeba wypalić fap'a - zrobi to
    nawet gdy auto będzie stało w korku. Uruchamiane są wtedy dodatkowe
    odbiorniki prądu (ogrzewanie szyb i lusterek) i podawana dawka paliwa na
    piąty wtryskiwacz, przez co podnosi się temp. spalin.
    Nie trzeba przeganiać go w trasie, działa niewidocznie dla usera.
    Przy każdym tankowaniu dodawany jest do zbiornika dodatek wspomagający
    wypalanie fap, starcza na około 160-180kkm. 1 litr kosztuje 250PLN. Jak
    się skończy możesz dolać całość (2,5l) lub dolewać po litrze (mniej boli).
    Nie słyszałem aby komuś na forum "skończyła się" turbina, a są tam auta z
    przebiegiem 250kkm+.
    Sprzęgło zużywa się przy przebiegu 150-200kkm, dwumasa wytrzymuje ponad
    250kkm.
    Nie kupuj "półautomatu" - czyli MCP, jeśli koniecznie chcesz taką
    skrzynię - zaloguj się na forum "cytrynki"
    (http://klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/vie
    wforum.php?forum=56) i
    zapoznaj się z wątkiem: "Kangury przy ruszaniu...."
    Ciągła walka z przyuczaniem sterownika, ustalaniem punktu styku sprzęgła
    itp.

    Ja mam Grand Picasso 2.0 HDI 163KM automat AM6 - od nowości (31 grudzień
    2010) do wczoraj zero problemów - aktualny przebieg 163kkm. Wymieniłem raz
    tarcze z przodu, 2 razy klocki przód i tył, raz łączniki stabilizatora,
    raz sworznie wahacza. Nic więcej nie było robione. Na gwarancji obszyli mi
    kierownicę skórą (oryginalna eko-skóra wytrzymała 20kkm).
    Napisałem do wczoraj - bo wczoraj padł mi czujnik temp. ON. Auto
    poinformowało mnie o tym stosownym komunikatem na desce.

    Nie wiem jakie masz priorytety - ale szukaj Granda. Już trzecia osoba,
    której doradziłem zakup tego auta powiedziała mi, że żałuje, że nie kupiła
    tego większego.

    TG



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: