  • Data: 2020-06-24 14:25:10
    Temat: Re: Co kupić?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-24 o 13:07 +0200, Cavallino napisał:
    > Miałem II wersję - po FL.
    > I zepsuli w niej nawet to, co grało w pierwszej - np. dali gorszą,
    > dużo mniej wydajną klimatyzację.
    > I do dzisiaj tego nie poprawili - problemy z nią nadal są zgłaszane,
    > identyczne jak 5 lat temu.

    Cyklicznie przywołujesz ten przypadek, to i ja przypomnę swoje
    doświadczenie z Dusterem (przeklejone z posta sprzed dwóch miesięcy):

    ------------
    Oj tam, przesądy. Małżonka już czwarty rok jeździ Dusterem dCi 110.
    Przejechała 80K kilometrów, liczba awarii zero, spalanie 4.9l/100. Czego
    chcieć więcej?

    Klimatyzację ze trzy albo cztery razy włączyliśmy, z ciekawości. Działa
    bardzo skutecznie.

    Dodam, że auto jest serwisowane w ASO, nie służy do rozwijania
    prędkości F1 i nie wykonuje żadnego off-road. To bardzo fajny,
    solidny, rodzinny samochód który nie boi się żadnej polnej drogi.

    Mateusz