  • 1. Data: 2020-06-24 03:07:20
    Temat: Co kupić?
    Od: scobowski <s...@g...com>

    Budżet 35-45 tys. PLN
    - kompakt, ale najchętniej kombi, (a może minivan? crossover/maly suv? -
    są plany rodzinne)
    - jazda głownie miejska i podmiejska, powiedzmy 1000Km/mies, 2x w
    miesiącu trasa 100km tam i 100km z powrotem
    - fajnie, jakby nie starsze niż 6-8 lat
    - może być dynamiczny
    - moze mieć automat
    - może mieć szyberdach
    - może byc ekonomiczne w eksploatacji
    :)
    6 miesięcy w roku będzie uzytkować młoda babka, drugie 6 miesięcy - ona
    na zmiane ze swoim chłopakiem.

  • 2. Data: 2020-06-24 07:58:44
    Temat: Re: Co kupić?
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    to okolo 10k eur czyli cos w ten desen
    https://tiny.pl/7cdz1

  • 3. Data: 2020-06-24 09:25:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > - jazda głownie miejska i podmiejska, powiedzmy 1000Km/mies, 2x w

    za 10% tej ceny da się zrealizować powyższe.
    może sie zepsuć?
    1. ubezpieczenie w razie "auto stanęło i nie chce jechać" kosztuje plus
    50zł.
    2. Remont starocia do stanu naprawdę porządnego będzie kosztował kolejne
    10% tej ceny.

    Tak więc proponuje uświadomić tym ludziom powyższy fakt i zalecić żeby
    nie pisali na grupę techniczną, nie kierowali się logiką, tylko kupili
    to co im się podoba.

    ToMasz

  • 4. Data: 2020-06-24 09:29:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-06-2020 o 09:25, ToMasz pisze:

    > za 10% tej ceny da się zrealizować powyższe.

    A co, zapomniał napisać, że szuka samochodu, a nie złomu?

  • 5. Data: 2020-06-24 09:53:35
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 09:29, Cavallino pisze:

    > A co, zapomniał napisać, że szuka samochodu, a nie złomu?

    Potrzyma jeszcze 5 lat i będzie youngtimer (jak nie zgnije) ;)

    --
    viktorius

  • 6. Data: 2020-06-24 10:24:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 03:07, scobowski pisze:
> [...]
    > - może byc ekonomiczne w eksploatacji
    > :)
    > 6 miesięcy w roku będzie uzytkować młoda babka, drugie 6 miesięcy - ona

    Kupiłbym nowego Dustera. Przynajmniej na szrota nie trafisz.
    Możesz dołożyć gaz i będzie bardzo ekonomiczne.
    Jeśli może być mniejsze, to Sandero Stepway.
    T.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 7. Data: 2020-06-24 10:34:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-06-2020 o 10:24, T. pisze:

    > Kupiłbym nowego Dustera.

    O ile jej bardzo nie lubi...

  • 8. Data: 2020-06-24 11:25:44
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 10:34, Cavallino pisze:

    > O ile jej bardzo nie lubi...

    Chyba nim nie jeździłeś... :-) Ja miałem okazję.
    T.

  • 9. Data: 2020-06-24 11:38:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-06-2020 o 11:25, T. pisze:

    > Chyba nim nie jeździłeś... :-)

    Właśnie dlatego że jeździłem, to współczuję kolejnym nabywcom.
    Męczyłem się 3,5 roku - ze 20 wizyt w serwisie, z 10 aut zastępczych
    przetestowanych, a i tak do końca nie usunięto wszystkich wad.
    Część zresztą była nieusuwalna - taka konstrukcja....

    Jednym słowem - wyrób samochodopodobny, który tylko udaje normalny samochód.
    Ładnie wygląda z zewnątrz i nic poza tym.

    Wart zakupu za 39 900 (podstawowy model), ale nie za dwa razy tyle (a
    tyle trzeba wyłożyć żeby na pokładzie było wszystko co potrzebne, a co
    konkurencja w podobnej cenie ma standardzie) - bo za 80 tys można kupić
    normalny samochód.

  • 10. Data: 2020-06-24 12:22:30
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 11:38, Cavallino pisze:

> [...]
    > tyle trzeba wyłożyć żeby na pokładzie było wszystko co potrzebne, a co
    > konkurencja w podobnej cenie ma standardzie) - bo za 80 tys można kupić

    To mogę tylko współczuć pecha... Jednak Dustera kupiło na świecie już
    ponad 200 tys. osób - są oczywiście przypadki wad, jak w każdym innym
    aucie, ale bez przesady... Poza tym miałeś pierwszą wersję, teraz sądzę
    że poprawili montaż i konstrukcję.
    T.

    Ps. a tu taka ciekawostka z innej marki:
    https://www.youtube.com/watch?v=RotkQpf6uMg