  • Data: 2015-07-02 17:57:12
    Temat: Re: Co kupić a zuzycie energii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Ale qrde o co pytałeś?

    O prawidłowośc moich oszacowań co do zuzycia energi.

    > Najpierw pytasz o serwer, bez określenia parametrów.

    Nie o serwer a o "serwerek" czyli po prostu mały oszczedny PC ktory bedzie
    chodził 247

    Naprawde nie okresliłem parametrów? Ktorego konkretnie?

    > Później mówisz o pracy na nim pod Excelem.
    >
    > Co tak naprawdę chcesz i czy na pewno serwer?
    >
    > Postaraj się napisać, co dokładnie chcesz robić. Nie na czym, tylko co.
    > Zważ na to, że arkusz, to nie tylko Excel. Ale być może masz już coś w
    > VBA, które w wykonaniu Microsoftu nie jest zgodnie z Visual Basic, więc
    > ma prawo nie działać na innych systemach/aplikacjach.

    Ale ja napisałem bardzo konkretnie co chce robić.
    I wiem jaka to ma byc platforma. I nie pytałem o to czy warto przesiasc sie
    z windows na cos innego. Pytałem czy dobrze kombinuje z pradozernoscia,
    kosztami etc wymienionych zestawów lub bazowych czesci zestawow PC.

    Chyba ze nie rozumiem pytania.
    Jezeli jednak coś jest niedopowiedziane - chetnie uzupełnie.

    Może dla prostoty rozwazan zapomnijmy o excelu, vba etc.
    Ma to byc dowolny PC działajacy 247 pod windows7 o wydajnosci nie mniejszej
    niz c2d i zoptymalizowanej cenie za komp + pradw ujeciu rok-dwa. :)
    Tak ok?