    Subject: Re: Co mi pada w komputerze?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Mon, 25 Jan 2021 13:09:29 +0100

    On 25.01.2021 10:05, collie wrote:

    > Żadna. Po zdaniu -

    Byłeś w stanie przeczytać jedno zdanie z mojej wiadomości, to teraz
    przeczytaj całość. Zakup nowego komputera jest w planach. Ten docelowo
    ma stać się komputerem "warsztatowym", bo po pierwsze jego parametry w
    zupełności do tego wystarczą, po drugie nie będę się bał, że jakieś
    samodzielnie skonstruowane urządzenie elektroniczne upali mi sprzęt do
    za kilka tysięcy. Zamiast kupować do tego celu osobny używany komputer,
    wolę doprowadzić do stanu pełnej sprawności ten, który już mam.