    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Co to
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 7 May 2021 20:10:09 +0200

    On Fri, 7 May 2021 16:59:23 +0200, Animka wrote:

    > W SMS. Pomyliłam się.

    > Mój operator gsm nie wyśle nic na numery zaczynające się na 70...

    No ale w tych SMS pisali Ci, aby wyslac kod przez SMS na taki numer?
    Albo, zeby odpowiedziec na ten, co przyszedl?

    Wiec ta blokada i tak by Ci nie pomogla.

    Nawiasem mowiac - usiluje znalezc przyklad takiej strony, ktora
    przysyla potem SMS Premium ... nie moge.
    Szukam blokady SMS przychodzacych (MT Mobile Terminated) ... nie
    znajduje.
    Czyzby odgornie zablokowali? I bardzo dobrze.
    Choc opisywana powyzej metoda aktywacji jest dosc bezpieczna.

    https://www.orange.pl/omnibook/uslugi-premium#
    1.11.2018 zablokowali? Tylko Orange, czy wszyscy?

    > Zablokowałam też już dawniej także połączenia premium w te i wewte.
    > Teraz sobie przypomniałam.

    A zablokowalas Premium WAP?

    https://www.telepolis.pl/artykuly/felietony/sms-8042
    5-playmb-t-mobile-direct-billing-blokada-premium-wap
    https://niebezpiecznik.pl/post/nie-daj-sie-naciagacz
    om-zablokuj-uslugi-premium-rate-radzimy-jak-to-zrobi
    c/

    Takie cwane - wystarczy, ze na komputerze otworzysz jakas strone, i
    jesli komputer jest polaczony przez internet komorkowy, to
    nieszczescie gotowe.

    Mozna tez na komorce otworzyc :-)

    > Poczytałam. Jakby co to narazie mam spokój, bo zablokowalam typa i już
    > tych sms-ów nie ma.

    Albo ci sie wydaje.
    Bo np zablokujesz sms z informacja o pobieraniu oplaty abonamentowej
    :-)

    > https://bramkisms.info.hosting.it4net.pl/wykaz-numer
    ow-sms?number=70070

    W pierwszym poscie byl numer 77070

    > Typ pisał przez bramkę sms. Mocno pewnie się napocił.

    Albo wcale nie, tylko to z przewidzianego serwisu skorzystal.

    J.