  • Data: 2024-03-13 19:17:09
    Temat: Re: Co to jest?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Port odczytu licznika ciepła (Jack 3.5mm)

    To może być dobry trop. Uchwyty na peszle, idące na dół (a na dole jest
    piwnica), wskazują na to, że coś tam kiedyś było, ale już nie ma. Może
    zmienili licznik i port już nie był potrzebny, ale został?

    Szukałem w Internecie pod hasłami, które przyszły mi do głowy (port
    licznika ciepła, port ciepłomierza, itd.), ale nie mogę znaleźć niczego
    podobnego.

    --
    Zajączek przychodzi do drogerii:
    - Czy jest szampon?