    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Co to jest za numer 399700035 ?
    Date: Wed, 27 Oct 2010 01:51:25 +0200

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4cc6dd25$0$22809$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wyświetlil mi się taki numer: 399700035. Nie jest to jakaś ściema że jak
    > się zadzwoni to połączenie zostanie przekierowane do innego kraju i
    > zapłaci się kilka tysięcy PLN za kilka sekund?

    Takich cen jak kilka tys za pare sekund nie ma.
    Natomiast moze byc tak, ze jak ktos bedzie dzwonil na ten numer z zagranicy
    (zwlaszcza z VoIPa) , to zaplaci duzo wiecej.

    Tak jest bowiem w druga strone - z polskich VoIPow na zwykly numer
    stacjonarny we Francji polaczenie kosztuje zwykle kilka groszy za minute
    (np. ze ś.p. Tlenofonu do Francji kosztowalo 7 gr). Ale na numer, ktory sie
    wyswietlal, gdy znajoma z Francji dzwonila doPolski ze swojego odpowiednika
    "Liveboxa" (bo miala za darmo) z tego samego Tlenofonu minuta kosztowala
    3,71 zl - czyli ponad pieciokrotnie drozej.

    Wiec zagraniczne VoIPy tez moga taryfikowac polskie NGNy na innych zasadach
    niz numery geograficzne

    Pozdrawiam
    SDD