  • 11. Data: 2021-05-07 20:10:09
    Temat: Re: Co to
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2021 16:59:23 +0200, Animka wrote:

    > W SMS. Pomyliłam się.

    > Mój operator gsm nie wyśle nic na numery zaczynające się na 70...

    No ale w tych SMS pisali Ci, aby wyslac kod przez SMS na taki numer?
    Albo, zeby odpowiedziec na ten, co przyszedl?

    Wiec ta blokada i tak by Ci nie pomogla.

    Nawiasem mowiac - usiluje znalezc przyklad takiej strony, ktora
    przysyla potem SMS Premium ... nie moge.
    Szukam blokady SMS przychodzacych (MT Mobile Terminated) ... nie
    znajduje.
    Czyzby odgornie zablokowali? I bardzo dobrze.
    Choc opisywana powyzej metoda aktywacji jest dosc bezpieczna.

    https://www.orange.pl/omnibook/uslugi-premium#
    1.11.2018 zablokowali? Tylko Orange, czy wszyscy?

    > Zablokowałam też już dawniej także połączenia premium w te i wewte.
    > Teraz sobie przypomniałam.

    A zablokowalas Premium WAP?

    https://www.telepolis.pl/artykuly/felietony/sms-8042
    5-playmb-t-mobile-direct-billing-blokada-premium-wap
    https://niebezpiecznik.pl/post/nie-daj-sie-naciagacz
    om-zablokuj-uslugi-premium-rate-radzimy-jak-to-zrobi
    c/

    Takie cwane - wystarczy, ze na komputerze otworzysz jakas strone, i
    jesli komputer jest polaczony przez internet komorkowy, to
    nieszczescie gotowe.

    Mozna tez na komorce otworzyc :-)

    > Poczytałam. Jakby co to narazie mam spokój, bo zablokowalam typa i już
    > tych sms-ów nie ma.

    Albo ci sie wydaje.
    Bo np zablokujesz sms z informacja o pobieraniu oplaty abonamentowej
    :-)

    > https://bramkisms.info.hosting.it4net.pl/wykaz-numer
    ow-sms?number=70070

    W pierwszym poscie byl numer 77070

    > Typ pisał przez bramkę sms. Mocno pewnie się napocił.

    Albo wcale nie, tylko to z przewidzianego serwisu skorzystal.

    J.

  • 12. Data: 2021-05-07 20:24:27
    Temat: Re: Co to za GÔWNO?!
    Od: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>

    szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> szczylówa obsrana spuscila ponownie żółtą
    cuchnącą ciecz i najebała...

    > O widzę że mam kolejnego fana.
    > Ciekawe czy głupszy od Runta?

    Wypierdalaj na szczepienie nawet 200'to krotne,
    szybciej ZDECHNIESZ i nie trzeba będzie filtrować!

    --
    Hanotereon Uppstenn

    .

  • 13. Data: 2021-05-09 15:30:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-07 o 20:10, J.F pisze:

    > No ale w tych SMS pisali Ci, aby wyslac kod przez SMS na taki numer?
    > Albo, zeby odpowiedziec na ten, co przyszedl?

    To drugie. Kod był linkiem

    > Wiec ta blokada i tak by Ci nie pomogla.

    Pewnie nie pomogłaby.

> [...]
    > znajduje.
    > Czyzby odgornie zablokowali? I bardzo dobrze.
    > Choc opisywana powyzej metoda aktywacji jest dosc bezpieczna.

    Nie wiem.

    > https://www.orange.pl/omnibook/uslugi-premium#
    > 1.11.2018 zablokowali? Tylko Orange, czy wszyscy?

    Tego to już zupełnie nie wiem

    > A zablokowalas Premium WAP?

    Nie wiem czy ten WAP jeszcze jest, ale mam wszystko zablokowane.

> [...]
    >
    > Takie cwane - wystarczy, ze na komputerze otworzysz jakas strone, i
    > jesli komputer jest polaczony przez internet komorkowy, to

    Nie próbowałam, bo jak widzę cos dziwnego to od razu blokuję numer.

> [...]
    ow-sms?number=70070

    > W pierwszym poscie byl numer 77070

    > Albo wcale nie, tylko to z przewidzianego serwisu skorzystal.

    A te bramki to w ogóle jeszcze działają?

    --
    animka

  • 14. Data: 2021-05-10 11:35:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 May 2021 15:30:29 +0200, Animka wrote:

    > To drugie. Kod był linkiem

    A widzisz, czyli jeszcze cos innego.
    W tych serwisach, co je widzialem pare lat temu, linku nie bylo, tylko
    sam kod. Co powodowalo, ze procedura byla dosc bezpieczna - w zasadzie
    niemozliwe bylo sie niechcacy zapisac.

    Metoda z linkiem:
    -czesto uzywana do potwierdzania roznych rejestracji, nie tylko
    platnych,
    -a teraz przestrzegaja, zeby nieznanych linkow lepiej nie otwierac.

    >>> https://bramkisms.info.hosting.it4net.pl/wykaz-numer
    ow-sms?number=70070

    > A te bramki to w ogóle jeszcze działają?

    No wlasnie jak pisalem powyzej - teraz nie potrafie trafic, Orange cos
    tam blokowal, to moze nie istnieja i zmienili sposob dzialania.

    J.

  • 15. Data: 2021-05-10 16:08:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-10 o 11:35, J.F pisze:

> [...]
    >
    > No wlasnie jak pisalem powyzej - teraz nie potrafie trafic, Orange cos
    > tam blokowal, to moze nie istnieja i zmienili sposob dzialania.

    Z któregoś z tych portali pewnie pisał