  • Data: 2009-08-05 12:42:11
    Temat: Re: Co wybrać
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:h5bte9$75r$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale masz jakieś kontrwyliczenie, czy tylko mantrę "abonament jest be, bo
    > tak"?

    oczywiście że mam
    40 miesięcy mixtura 30
    zobowiązanie 1200 zł +cena za słuchwakę w salonie 49
    - cena telefonu 560
    659

    do tego dolicz sobie jeszcze że karty zdrapki kupujesz z 10% zniżką przez
    internet więc jeszcze odliczamy 120 zł

    wychodzi wg wyliczeń twoim stylem 17,5 grosza - jest taniej?? - a w innych
    opcjach wychodzi pewnie lepiej tylko nie chce mi się kombinować teraz -
    zliczyłem swoje zobowiązanie