  • 81. Data: 2014-03-08 13:33:54
    Temat: Re: Co zamiast Pentium D
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał

    > Ja zostawiłem tylko tekst na który odpowiadałem ale po tym co
    > ty zostawiłeś uważam że nie warto bo idiota i tak tego nie
    > zauważy

    Faktycznie nie zauważyłeś, że zostawiłeś za każdym razem wszystko :)

  • 82. Data: 2014-03-08 19:15:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-08 13:33, Użytkownik zhbick napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał

    > Faktycznie nie zauważyłeś, że zostawiłeś za każdym razem wszystko :)

    Nie zostawiłem "wszystko" i nie zostawiłem tyle linijek ile ty
    byłeś łaskaw zostawić. Pytanie skąd je ty nazbierałeś ?

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2014-03-08 21:25:36
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-04 12:36, Chris pisze:
    > Do póki nie napisałeś Win bo bym polecił tablet ...
    A jaki tablet polecasz, który zastąpi 17" monitor i jeszcze zmieści się
    tak w około 500zł?

    pzdr
    Krzychu

  • 84. Data: 2014-03-08 21:39:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-08 02:24, Maciek pisze:
    > No właśnie jest to zdaje się BOX, aczkolwiek jeszcze nie widziałem, żeby
    > ktoś się skutecznie przyczepił do naruszenia licencji OEM wymianą płyty
    > głównej :-)

    Mi tam bez problemu po wymianie płyty albo automat nadawał nowy numer
    albo pani przez telefon.

    --
    Irokez

  • 85. Data: 2014-03-08 22:13:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-07 13:22, BQB pisze:

    > Wtedy to dopiero jest wygoda, gdzie leżymy na łóżku, jedną ręką trzymamy
    > tablet, drugą klawiaturę i jednocześnie na niej piszemy.

    Haha

    Nie wiem po co klawiatura jak tablety mają wbudowane super klawiatury.
    Kupiłam sobie podstawkę pod tablet, żeby rąk nie obciążać i mogę taki
    tablet postawić przed sobą, czy z boku. Fakt, że na szczęście się nie
    rozchorowałam, nie muszę leżeć w łóżku, a tablet (z kartą Aero2) leży na
    półce . Już nie pamiętam kiedy z niego korzystałam.

    --
    animka

  • 86. Data: 2014-03-08 22:27:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-07 14:32, Chris pisze:
    > ps. Proponuję skończyć ten temat bo do niczego to nie prowadzi ..
    > tablet nie nadaje się do niczego w domu np. poczta, www, filmy, gry itd ...
    > od tego jest PC. koniec kropka ... EOT:)

    Jak ktoś nie ma PC ani laptopa tylko tableta to jeszcze nie jest tak źle :-)
    Do wszystkiego można się przyzwyczaić.

    --
    animka

  • 87. Data: 2014-03-08 23:03:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-08 21:25, KK pisze:
    > Ale jeśli monitor ma wejście HDMI to przecież tablet można do niego
    > podpiąć.
    A jeśli ma DVI, DisplayPort, czy nawet VGA to pewnie też się da, przez
    odpowiednią przejściówkę, tylko co z tego, skoro nie każdy tablet ma
    wyjście na zewnętrzny monitor.

    Maciek

  • 88. Data: 2014-03-12 17:31:17
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał:

    > Może zmień monitor? Ja nigdy nic nie korygowałem.

    I co ztego, że Ty nie korygowałeś? Przestań bredzić.

    Pzdr

  • 89. Data: 2014-03-12 17:33:22
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał:

    > I mówisz, że do tych celów i o takiej wydajności są potrzebne inne zew.
    > karty grafiki? :)))

    Czytałeś i zrozumiałeś co ja napisałem? Chodzi o sterowniki, które mogą być
    lepsze, lub gorsze. A intelowskie są fatalne.

    Pzdr

  • 90. Data: 2014-03-12 17:37:24
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał:

    > Kolega Kamil chyba tak ma. Coś jest do dupy, "bo jest i tyle" :)
    > No ale co zrobić? Kryzys wieku średniego nie wybiera... ;)

    Kolega? Ja nie mam głupich kolegów, którzy nie rozumieją najprostszych
    spraw. Jeden "mądry" napisze "zmień monitor", a drugi jeszcze mądrzejszy to
    powtarza. Nie chodzi o monitor, lecz o przyjazną w obsłudze nakładkę wideo,
    która pozwala na regulację tylko filmu, a całego obrazu monitora. Jesteś w
    stanie to pojąć?

    Pzdr