    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cofanie liczników!
    Date: Tue, 11 Feb 2020 07:43:26 +0100

    On 2020-02-11 00:30, kk wrote:

    > Coś powyżej pomyliłeś. Po równiku jest 40 tys. km.

    Wg CEP zrobiłem 197 114 km w ciągu mniej niż 24 godzin.

    Ponieważ stacja na której byłem na pierwszym badaniu jest czynna od 7
    mamy maksimum 16 godzin (minus 2x30 minut na badania) na zrobienie
    drugiego na stacji czynnej do północy.

    To daje średnią prędkość 12 320 km/h albo jak kto woli Mach 10 więc
    zrobienie tej trasy po równiku nie powinno być specjalnym wyzwaniem,
    byle bagażnik dachowy przy tej prędkości da wystarczającą siłę nośną.

    Oczywiście nic się nie urwało i nie przegrzało bo jak widać drugie
    badanie też zostało zakończone wynikiem pozytywnym!

    A jeżeli cię to uspokoi to albo okrążałem na jakimś równoleżniku albo
    jeżeli już musi być po równiku żeby się liczyło to ostatnie 3 261 km (na
    równik dowiozłem i przywiozłem z równika lawetą znajomego, ale ona lata
    z prędkością światła więc nawet jej nie liczmy, ok?) musiałem go pchać
    na zaciągniętym ręcznym. No niestety ciężko mi się określić co robiłem
    bo niezbyt dokładnie pamiętam ten dzień, to fakt...

    Na przykład nie pamiętam tankowania 23 tysięcy litrów paliwa na 460
    razy, nie pamiętam skąd wziąłem na to 120 tysięcy złotych i jak to się
    ma do średniej prędkości i dostępności stacji paliw na oceanach...

    Chociaż może wlałem coś dziwnego i stąd takie osiągi?

    O tyle dobrze że tego dnia nikomu go nie pożyczałem, bo nawet licząc
    tylko po stawce kilometrówki musiałby wyskoczyć z 165 tysięcy złotych.