  • 1. Data: 2020-02-10 23:16:12
    Temat: Cofanie liczników!
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Tak, ku#wa, nowe prawo uderzy w oszustów...

    Tutaj jest historiapojazdu.gov.pl jednego z moich złomów:

    https://ibb.co/CwmjxbY

    Na papierze z badania mam 124410 km, na liczniku mam dziś 125900 km.

    Diagnosta u którego było robione ostatnie badanie rozkłada ręce.

    I miałbym to w dupie, ale wystawiłem go parę dni temu na otomoto i
    dowiedziałem się o powyższym fakcie od oburzonego potencjalnego klienta.

    Chociaż... Przecież mogę go zareklamować jako auto które okrążyło świat
    pięć razy... I to w mniej niż jeden dzień!

    Żeby było śmieszniej - proponuje poczytać kto i w jaki sposób może
    usunąć taki wpis z bazy, oraz co się dzieje jeżeli ktoś z służb wpisze
    jakieś herezje podczas kontroli. Włos się jeży.

  • 2. Data: 2020-02-10 23:24:38
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-10 23:16, m4rkiz wrote:
    > Żeby było śmieszniej - proponuje poczytać kto i w jaki sposób może
    > usunąć taki wpis z bazy, oraz co się dzieje jeżeli ktoś z służb wpisze
    > jakieś herezje podczas kontroli. Włos się jeży.

    BTW, to nie jest jednostkowy przypadek - podobno na tej stacji kontroli
    byłem któryś z kolei, a nie jest to też kwestia tej konkretnej stacji bo
    ludzie z różnych miejsc w kraju też tak mają:

    http://u.42.pl/13RxX_liczniki

    Tak że polecam każdemu sprawdzić co tam u was słychać albo podczas
    najbliższej kontroli drogowej może was czekać zdumiewająca
    niespodzianka, łącznie z odholowaniem samochodu. :D

  • 3. Data: 2020-02-11 00:30:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-10 23:16, m4rkiz wrote:
> [...]
    >
    > Chociaż... Przecież mogę go zareklamować jako auto które okrążyło świat
    > pięć razy... I to w mniej niż jeden dzień!

    Coś powyżej pomyliłeś. Po równiku jest 40 tys. km.

  • 4. Data: 2020-02-11 07:16:35
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    prawo Zera uderzy tylko w krajowych oszustow :-) sprowadzacze nadal kreca i interes
    idzie coraz lepiej bo Zero wykosil im krajowa konkurencje !
    niech zyje Zbynio krynica wszelkiej madrosci :-)

  • 5. Data: 2020-02-11 07:17:18
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 11.02.2020 o 00:30, kk pisze:

    > Coś powyżej pomyliłeś. Po równiku jest 40 tys. km.

    Nic nie pomylił, są 2 przebiegi z tą samą datą, jeden o 197tys wyższy-
    więc w przybliżeniu się zgadza.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2020-02-11 07:43:26
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-11 00:30, kk wrote:

    > Coś powyżej pomyliłeś. Po równiku jest 40 tys. km.

    Wg CEP zrobiłem 197 114 km w ciągu mniej niż 24 godzin.

    Ponieważ stacja na której byłem na pierwszym badaniu jest czynna od 7
    mamy maksimum 16 godzin (minus 2x30 minut na badania) na zrobienie
    drugiego na stacji czynnej do północy.

    To daje średnią prędkość 12 320 km/h albo jak kto woli Mach 10 więc
    zrobienie tej trasy po równiku nie powinno być specjalnym wyzwaniem,
    byle bagażnik dachowy przy tej prędkości da wystarczającą siłę nośną.

    Oczywiście nic się nie urwało i nie przegrzało bo jak widać drugie
    badanie też zostało zakończone wynikiem pozytywnym!

    A jeżeli cię to uspokoi to albo okrążałem na jakimś równoleżniku albo
    jeżeli już musi być po równiku żeby się liczyło to ostatnie 3 261 km (na
    równik dowiozłem i przywiozłem z równika lawetą znajomego, ale ona lata
    z prędkością światła więc nawet jej nie liczmy, ok?) musiałem go pchać
    na zaciągniętym ręcznym. No niestety ciężko mi się określić co robiłem
    bo niezbyt dokładnie pamiętam ten dzień, to fakt...

    Na przykład nie pamiętam tankowania 23 tysięcy litrów paliwa na 460
    razy, nie pamiętam skąd wziąłem na to 120 tysięcy złotych i jak to się
    ma do średniej prędkości i dostępności stacji paliw na oceanach...

    Chociaż może wlałem coś dziwnego i stąd takie osiągi?

    O tyle dobrze że tego dnia nikomu go nie pożyczałem, bo nawet licząc
    tylko po stawce kilometrówki musiałby wyskoczyć z 165 tysięcy złotych.

  • 7. Data: 2020-02-11 10:38:55
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-11 o 07:43, m4rkiz pisze:

    > To daje średnią prędkość 12 320 km/h albo jak kto woli Mach 10 więc zrobienie tej
    trasy po równiku nie powinno być specjalnym wyzwaniem, byle bagażnik dachowy przy tej
    prędkości da wystarczającą siłę nośną.

    Dobra. Dawaj link do aukcji. Ja biorę ten wóz!

  • 8. Data: 2020-02-11 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Dobra. Dawaj link do aukcji. Ja biorę ten wóz!

    Teraz to on go nie sprzeda!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 9. Data: 2020-02-11 13:13:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2020 23:16:02 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:
    > Tak, ku#wa, nowe prawo uderzy w oszustów...
    >
    > Tutaj jest historiapojazdu.gov.pl jednego z moich złomów:
    >
    > https://ibb.co/CwmjxbY

    Wygląda na to ze byleś na przeglądzie, diagnosta prawidłowo Twój przebieg wpisał, nie
    wylogował się czy co tam i podjechał kolejny klient to jego przebieg na Twoje konto
    dopisał.
    I jest kłopot
    Skoro diagności mają możliwość korekty wpisów jak np licznik wymienisz to pewnie i to
    mogą skorygować. ale zapewne ten Twój diagnosta nie wie jak
    A powinien to zrobić w trybie korekty
    Podjedz na inną stację diagnostyczna może trafisz na bardziej kumatego

  • 10. Data: 2020-02-11 14:14:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 lutego 2020 07:16:38 UTC+1 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:
    > prawo Zera uderzy tylko w krajowych oszustow :-) sprowadzacze nadal kreca i
    >interes idzie coraz lepiej bo Zero wykosil im krajowa konkurencje !
    > niech zyje Zbynio krynica wszelkiej madrosci :-)

    Coś w życiu Tobie nie wyszło żeś taki sfrustrowany?
    Błąd diagnosty a Ty tu wycieczki do ministra robisz?