  • Data: 2009-06-04 15:49:20
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maverik pisze:
    > Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Weź jeszcze pod uwagę że klient do mnie przyjechał na 20 min zrobić parę
    > zdjęć i odjechał. A mój motocykl przerabia się i leży na półkach. A nie chcę
    > też poświęcić 2ch dni na latanie za zdjęciami. Ta sceneria jest jedyną
    > sensowną w promieniu paru km.

    nie wiem po co się tłumaczysz. nie wiem po co piszesz, że się znasz na
    foto. fotka jak fotka, a plener nie ma nic do tego. można to obrobić i
    tak. a fajną ścianę zawsze można znaleźć.

    co do motocykla. paskudztwo. ale dla mnie sam XX to paskudztwo, a już
    pomarańczowy... mam nadzieje tylko, że to pomysł klienta, ten kolor.
    inaczej subiektywnie uznam, że masz zły gust, jak na artystę. ale jeśli
    to tylko komercha, to cóż, pan każde sługa musi.

    --
    gildor
    9'99