  • Data: 2021-02-15 19:46:26
    Temat: Re: Coś współczesnego, małego, niskomocowego, 12V
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/02/2021 13:00, ąćęłńóśźż wrote:
    > Pewnie jesteś na bieżąco - podrzucisz kilka nazw monitorów zasilanych
    > wejściem 12 V (czyli zwykle osobna kostka zasilacza)?

    Nie przydadzą Ci się, u mnie w tym celu wstawiłem absolutne starocie,
    konkretnie obecnie zaiwania jakaś stara Belinea LCD z głośnikami w
    stopce. Nie mam do niej numeru modelu, ale działa na 12V. I nie jest mi
    to potrzebne - w razie czego podpinam dowolny inny monitor na 230.

    O takie coś mam:

    https://allegro.pl/oferta/monitor-belinea-101750-17-
    regulowany-ekran-10031821076

    Użytecznośc monitora przy maszynie wirtualizujacej jest znikoma. Jedyne
    co tam się wyświetla to numer IP i możliwośc odpalenia konsoli. Pierwsze
    ustawia się na sztywno, drugie jest dostępne przez sieć. Wirtualizer to
    proxmox.