  • Data: 2020-06-26 08:43:33
    Temat: Re: Covid w Portugalii
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    --Ale mnie nie interesuje 20 tygodni, tylko 2.

    jak juz dojdziesz do dnia to mozesz klepac newsy na paski grozy w TVPis :-)

    --Zachorowan wiecej niz 3-4 tygodnie temu, a zgonow znacznie mniej.

    no i ? za duzo nieznanych czynnikow zeby wyciagac wnioski

    --No i sytuacja jakby podobna - a smiertelnosc spada.

    podobna do czego ? wiesz kto choruje w Portugalii ?

    --Czekamy jeszcze 2 tyg, az sie choroba rozwinie i zaczna umierac ?

    to jeszcze raz (nie wiem juz ktory) gornicy, pracownicy rolni czy rzeznicy nie umra
    ... 90% truposzy to 70+ a w tych grupach ich nie ma

    PS w tym tempie (statystycznie) w Niemczech do konca roku umrze jeszcze z 1500 osob
    na virusa co da nieco ponad 10k gdzie mocniejsza grypa (sprzed 2 lat) wykosila 25k
    dusz